|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۵
کد خبر: ۱۶۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
آدم ربایان پس از ربایش این افراد، طی تماس با خانواده آنها، خواستار دریافت مبالغی برای آزادی شان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری آدم ربایان مسلح و رهایی ۲ نفر گروگان در عملیات منسجم پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن ۲ نفر، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان ها تشکیل و بلافاصله کار خودرا آغاز کردند.

وی ادامه داد: آدم ربایان پس از ربایش این افراد، طی تماس با خانواده آنها، خواستار دریافت مبالغی برای آزادی شان شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با انجام اقدامات پلیسی گسترده و بابکارگیری تمام امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملین این آدم ربایی را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم توسط یگان های تخصصی و تکاوران پلیس ایرانشهر ، آدم ربایان مسلح را در مخفیگاهشان در دستگیر کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل آدم ربایان تعداد دو قبضه سلاح غیر مجاز به همراه ۹ تیغه خشاب و ۲۵۰ عدد تیر جنگی و یک جفت پلاک خودرو به همراه سه دستگاه خودرو و مقادیری موادر مخدر از نوع تریاک کشف گردید، افزود: به تبع دستگیری آدم ربایان و اعتراف به گروگان گیری، گروگان ها پس از ۴۵ روز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی گفت: آدم ربایان در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس به ۸ فقره گروگان گیری، سرقت مسلحانه و قتل در ایرانشهر و سایر شهرستان ها در طی دو سال گذشته اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین