|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۶۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
براساس نظرسنجی انجام شده، 37 درصد مردم آمریکا دیدار ترامپ و پوتین را برای کشورشان بد ارزیابی کردند.
 براساس نظرسنجی انجام شده، 37 درصد مردم آمریکا دیدار ترامپ و پوتین را برای کشورشان بد ارزیابی کردند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس نظرسنجی موسسه "راسموسن" که امروز (سه شنبه) منتشر شد، مردم آمریکا تاثیر دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه را برای کشورشان بد ارزیابی کردند.

براین اساس، نزدیک به یک سوم مردم آمریکا معتقدند دیدار اخیر میان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روس او در حاشیه نشست گروه بیست در هامبورگ، نتایج خوبی برای آمریکا به همراه داشته است.

بر این اساس، 22 درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند معتقدند نخستین دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه تاثیری بر آمریکا ندارد.

درحالی براساس نظرسنجی راسموسن 31 درصد مردم آمریکا دیدار پوتین و ترامپ را برای آمریکا مفید ارزیابی کردند که 37 درصد پرسش شوندگان دیدار دو مقام را برای کشورشان بد توصیف کردند.

روسای جمهور روسیه و آمریکا روز جمعه در حاشیه اجلاس گروه بیست بیش از دو ساعت با یکدیگر گفت و گو کردند. در این دیدار دو مقام درباره اعمال آتش بس در جنوب سوریه به توافق رسیدند. براساس ادعای رسانه روس، دو طرف برای ایجاد واحد مشترک امنیت سایبری نیز به توافق رسیدند، ادعایی که ترامپ در پیامی توییتری آن را رد کرد.

نظرسنجی راسموسن از ششم تا نهم ژوئیه (15 تا 18 تیرماه) به صورت تلفنی و اینترنتی، در میان یک هزار نفر و با خطای کمتر از 3 درصد انجام شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین