|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۶۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
شهردار تهران در مورد واگذاری سوله‌های مدیریت بحران با بیان اینکه من خواهش می‌کنم به سوابق تاریخی توجه کنید، گفت: هیچ سوله بحرانی تغییر کاربری نداده است.
  شهردار تهران به واگذاری سوله‌های مدیریت بحران واکنش نشان داد و گفت: هیچ سوله بحرانی تغییر کاربری نداده است.

محمدباقر قالیباف در حاشیه سومین همایش عمران شهری که در برج میلاد برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نقشه‌های تهران رونمایی شد،‌ گفت: از زمانی که تهران شکل گرفت تا سال 57 این نقشه‌ها گردآوری شده که در قالب یک کتاب منتشر شده است.

وی با بیان اینکه امروز برای نخستین بار همچنین از نقشه ژئوتکنیک شهر تهران رونمایی شد، تصریح کرد: به خاطر دارید که بنا به دلایلی در سطح شهر شاهد فرونشست‌هایی بودیم و حفره‌هایی در خاک ایجاد می‌شد که با کمک کشورهای خارجی "جی‌پی آر" وارد کشور شد و از این پس حفره‌ها شناسایی می‌شوند.

شهردار تهران در مورد واگذاری سوله‌های مدیریت بحران با بیان اینکه من خواهش می‌کنم به سوابق تاریخی توجه کنید، گفت: هیچ سوله بحرانی تغییر کاربری نداده است.

قالیباف اظهار کرد: زمانی که سوله‌های بحران ساخته شدند بخشی از آنها بلااستفاده بود و بخشی که باید تجهیز می‌شد تجهیز شده و برخی دیگر نیز قرار بود مورد استفاده اداری قرار گیرند که این مهم انجام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر وقت، تصمیم گرفته شد بخشی از سوله‌های بحران که برای اسکان در نظر گرفته شده مورد استفاده ورزش بانوان قرار گیرد، گفت: صددرصد سوله‌ها برای بحران است و برخی از آنها در مواقع بلااستفاده برای ورزش بانوان در نظر گرفته شده است.

 

 

 
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین