|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۶۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
عضو شورای مرکزی جمنا در ادامه افزود: جبهه مردمی به طور طبیعی توانست اقدام بزرگی را انجام دهد و اثر جدی بر روند انتخابات بگذارد و همانگونه که هدفگذاری کرده بود به یک گزینه واحد برسد و نامزد خود را وارد انتخابات کند و به همین دلیل می‌توان گفت که شاهد انتظام در سبد رای اصولگرایان بودیم و نسبت به انتخابات گذشته روند مطلوب‌تری را پیش گرفتیم.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: شورای مرکزی و هیات رئیسه جمنا موضوع حضور کاندیداهای ریاست جمهوری را در شورا مرکزی در دستور کار دارد.

پرویز سروری با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که به ریاست حجت‌الاسلام رحیمیان برگزار شد، گفت: بحث اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بعد از انتخابات بررسی دقیق فرآیندی است که در انتخابات شکل گرفت و نقاط قوت و ضعفی که وجود داشت است و مدلی که می‌توانند استمرار این حرکت را در آینده موثرتر داشته باشد مورد بررسی قرار گرفت.

شاهد انتظام در سبد رای اصولگرایان بودیم

عضو شورای مرکزی جمنا در ادامه افزود: جبهه مردمی به طور طبیعی توانست اقدام بزرگی را انجام دهد و اثر جدی بر روند انتخابات بگذارد و همانگونه که هدفگذاری کرده بود به یک گزینه واحد برسد و نامزد خود را وارد انتخابات کند و به همین دلیل می‌توان گفت که شاهد انتظام در سبد رای اصولگرایان بودیم و نسبت به انتخابات گذشته روند مطلوب‌تری را پیش گرفتیم.

سروری بیان کرد: هر حرکتی به طور طبیعی نقاط قوت و ضعفی دارد که با تقویت قوت‌ها و رفع ضعف‌ و  نقدها می‌توان حرکت آینده را جدی‌تر کرد که این موضوع اکنون در حال بررسی است.

طرح دولت در سایه در دستور کار قرار دارد

او با اشاره به تمرکز جمنا بر طرح دولت در سایه گفت: طرحی را به عنوان دولت در سایه در دستور کار داریم که فکر می‌کنم برای اولین بار است در کشور دارد این کار انجام می‌شود و تلاش خواهیم کرد مطالبات مردم را به صورت بسیار منطقی و سازنده تعقیب کنیم و دولت را در چارچوب‌های منطقی قرار دهیم که بتواند ارائه خدمات مفیدتری را به مردم داشته باشد و وعده‌هایی را که در زمان انتخابات بیان شده عملیاتی کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: اگر عملیاتی کردن وعده‌ها بخواهد به صورت جدی، علمی و موثر انجام شود باید در قالب یک مطالبه فراگیر و منسجم پیگیری شود که دولت سایه می‌تواند یکی از این ابزارها باشد.

او اظهار داشت: در کل اکنون مدل همه شهرستان‌ها و شهرهای کشور بررسی می‌شود که استمرار فعالیت جبهه مردمی چگونه می‌تواند مفیدتر و موثرتر در آ‌ینده باشد.

سروری با اشاره به جلسه شورای مرکزی گفت: اعضای شورای مرکزی هرکدام نقطه نظرات خود را عنوان کردند و به ارائه پیشنهادات، انتقادات، نقاط قوت و ضعف پرداختند و موضوعات متعددی مطرح شد که سخنگو باید آن را اعلام کند.

بررسی پیوستن کاندیدهای ریاست جمهوری به شورای مرکزی جمنا

این فعال سیاسی اصولگرا درباره پیوستن احزاب و افراد جدید به جمنا برای گسترده‌تر کردن چتر جبهه مردمی گفت: در زمان انتخابات جبهه مردمی شرطی را گذاشت مبنی بر اینکه کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری هستند نمی‌توانند در شورای مرکزی باشند اما به طور طبیعی بعد از انتخابات دیگر این شرط صادق نبود و از ظرفیت بسیار جدی که در بین نامزدهای خود در ریاست جمهوری داشتیم تلاش داریم تا از این افراد استفاده کنیم.

او با بیان اینکه حضور نامزدهای انتخابات می‌تواند به پربار کردن برنامه‌ها، ارتقی توانمندی شورای مرکزی بیانجامد، اظهار داشت: اکنون این بحث وجود دارد که اگر بتوانیم این دوستان را در مجموعه شورای مرکزی مورد استفاده قرار دهیم به چه شکل است و آیا باید دوباره مجمع عمومی برگزار کنیم و یا به اشکال دیگر می‌توان اقدام کرد و موضوعی است که مورد بررسی قرار گرفته است و شورای مرکزی و هیات رئیسه جمنا این موضوع را به عنوان یک موضوع جدی در دستور کار دارد که این ظرفیت‌های خارج از شورای مرکزی بتوانند با حضور خود زمینه هم‌افزایی را فراهم کنند و همچنین از توانمندی آنها استفاده مطلوب شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین