|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۶۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
راننده خودرو ۴۰۵ به دستور ایست ماموران توجه نکرده و مجددا اقدام به فرار می کند که ماموران به جهت شناسایی پلاک خودروی ضارب اقدام به تعقیب و گریز می‌کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری چهار نفر در حادثه تصادف خودروی پلیس با عابران پیاده خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: چهار نفر از افرادی که در حاشیه حادثه تصادف خودروی پلیس با عابران پیاده نسبت به نشر اکاذیب در فضای مجازی و تحریک سایرین برای ایراد خسارت کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شده است، افزود: راننده فراری در این حادثه از سوی پلیس شناسایی شده و پیگیری این مهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

مهری ادامه داد: پنج شنبه شب گذشته واحد گشت کلانتری در حین گشت زنی و انجام وظیفه، یک خودرو ۴۰۵ سفید رنگ که با چاقو و قمه در حال ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بودند را رویت کرده است .

وی افزود : راننده خودرو ۴۰۵ به محض رویت مأموران، از محل متواری شده که در حین فرار در خروجی میدان لاله به سمت بلوار کشاورزی با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کند .

مهری با بیان اینکه واحد گشت به خودرو یاد شده دستور ایست می دهد، گفت: راننده خودرو ۴۰۵ به دستور ایست ماموران توجه نکرده و مجددا اقدام به فرار می کند که ماموران به جهت شناسایی پلاک خودروی ضارب اقدام به تعقیب و گریز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین تعقیب و گریز با سه نفر نوجوان که داخل کوچه نشسته بودند برخورد می‌کند ، خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از نوجوانان در دم فوت و دو نفر دیگر برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

مهری با بیان اینکه خودرو ۴۰۵  به محض برخورد ماموران با این سه نوجوان از محل متواری شد، بیان کرد : برابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راهور علت وقوع این حادثه عدم کنترل و عدم تعادل خودرو،  ناشی از سرعت بالا بوده است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین