|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۵
کد خبر: ۱۶۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
همانگونه که رییس دولت تاکید دارند، باید فضا برای رشد و بالندگی جوانان کشور فراهم شود و با حمایت و راهنمایی اساتید پیشکسوت، جوانان لایق و شایسته را برای اداره آینده کشور آماده کرد.
 شب گذشته طی مراسمی از مهندسان و استادان برجسته و پایان نامه های برتر سال 1396 در دانشکده فنی دانشگاه تهران تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد، در این مراسم که از سوی انجمن مهندسان مکانیک و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی و روسای دانشگاههای فنی، اعضای انجمن مهندسان مکانیک و همچنین دانشجویان رشته مهندسی برگزار شد، پایان نامه های برتر سال 1395، اساتید راهنما، اساتید برجسته رشته های فنی و همچنین مهندسان برجسته تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران نیز به عنوان مهندس برجسته کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

پیروزبخت در سخنرانی کوتاهی در این مراسم ، تشکل گرایی و وجود انجمن ها را در جامعه صنعتی ضروری دانست و اظهار داشت: همانگونه که رییس دولت تاکید دارند، باید فضا برای رشد و بالندگی جوانان کشور فراهم شود و با حمایت و راهنمایی اساتید پیشکسوت، جوانان لایق و شایسته را برای اداره آینده کشور آماده کرد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین