|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا:
کد خبر: ۱۶۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
گروه خودرو سازی سایپا در سال 96 قانون جدید حمایت از مصرف کنندگان را در دستور کار دارد و در این قانون، زمان تحویل خودرو به مشتری مشخص است و در صورت تحویل خودرو بعد از زمان تعیین شده به مشتری، پرداخت جریمه برای مشتریان لحاظ خواهد شد.
 معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه خودرو البرز گفت: سایپا به صدای نیاز متقاضیان توجه ویژه دارد و سرمایه گذاری مناسبی در تولید محصولات جدید انجام داده است و ان شاالله بزودی شاهد ورود خودرو هایی متناسب با نیاز مشتریان خواهیم بود.
 
 رضا تقی زاده در روز پایانی چهارمین نمایشگاه خودرو البرز ضمن بازدید از روند اجرا و حضور نمایندگی های فروش و غرفه گروه خودروسازی سایپا گفت: نمایشگاه ها محل مناسبی برای عرضه خودرو رقابتی است که مشتری بتواند محصولات را با هم مقایسه و انتخاب کند و استقبال و ازدحام جمعیت در غرفه سایپا نشان می دهد که محصولات سایپا مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

وی گفت: گروه خودرو سازی سایپا در سال 96 قانون جدید حمایت از مصرف کنندگان را در دستور کار دارد و در این قانون، زمان تحویل خودرو به مشتری مشخص است و در صورت تحویل خودرو بعد از زمان تعیین شده به مشتری، پرداخت جریمه برای مشتریان لحاظ خواهد شد.

تقی زاده افزود: خوشبختانه در سال جاری در گروه سایپا نسبت به سال گذشته میزان جریمه پرداختی یک چهارم کمتر شده و رضایت مشتریان از تحویل خودرو بالاتر رفته است چراکه بر روی این مسئله برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته تا ثبت نام ها متناسب با میزان ظرفیت تولید باشد و خودرو به موقع تحویل مشتری شود.

وی در خصوص استفاده از محصولات داخلی توسط هموطنان گفت: تولید داخلی به عنوان چرخه های فعالیت اقتصادی و صنعتی یکی از روش های حل معضل بیکاری در هر جامعه است، همچنین مصرف کننده باید در استفاده از تولید داخلی انگیزه داشته باشد و تشویق شود و این جزیی از مسئولیت سایپا است و گروه خودروسازی سایپا روی این مسئولیت، برنامه ریزی های خاصی را انجام داده تا در مسیری که هستیم به سوی تعالی و رضایت مشتریان در مقایسه با محصولات خارجی گام برداریم.

معاون فروش و بازاریابی گروه سایپا افزود: مشتریان به محصولات جدید گروه سایپا توجه ویژه ای دارند و نیاز به ارائه محصولات جدید و تنوع سبد محصولات در آینده راز ماندگاری سایپا خواهد بود و رشد سهام سایپا وابسته به تفکر و نوآوری همکاران مهندسی و مرکز تحقیقات سایپا است.
وی یادآور شد: در چند سال گذشته گروه سایپا از تک محصولی خارج شده و تنوع زیادی در سبد محصولات خود دارد و در این راستا روش های فروش متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته و افزایش سهم بازار نشان می دهد که گروه خودروسازی سایپا در این زمینه موفق بوده است.
معاون فروش سایپا تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا بزودی خودرو جدید کوییک را به بازار عرضه خواهد کرد، این خودرو با امکانات بسیار خوب و آپشن های روز و مجهز به گیربکس اتوماتیک جزو ارزانترین خودروهای اتومات در بازار داخلی است و در بررسی های اعلام شده استقبال خوبی از این محصول شده است.

تقی زاده عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از طرف هیات مدیره سایپا صورت پذیرفته، مقرر شده است که در سال یک محصول جدید با تکنولوژی و امکانات رفاهی روز روانه بازار شود که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

وی گفت: در تلاش هستیم که خودرو تیبا را مجهز به آپشن های جدیدی کنیم و در صورتی که از لحاظ فنی مقدور باشد گیربکس اتوماتیک نیز به این خودرو اضافه خواهد شد.

تقی زاده گفت: علاوه بر محصولات سیتروئن، خودرو برلیانس c3  برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در معرض دید قرار گرفته و بزودی این دو محصول وارد بازار خواهد شد و تا پایان سال جاری محصول جدید سایپا sp100  و سال آینده sp0 وارد بازار خواهد شد.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا از مشارکت 95 درصدی نمایندگی های استان البرز در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز خبر داد و گفت: حضور نمایندگی های فروش در نمایشگاه البرز برای اولین بار است که در این سطح برگزار شود و این خود یک فاکتور مهم برای گروه خودرو سازی سایپا است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین