کد خبر: ۱۶۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
حضور فولکس واگن در ایران علاوه بر کمک به ارتقای سطح کیفی و ایمنی خودروهای موجود کشور، نشانی از گسترش و تقویت تعاملات دو کشور آلمان و ایران محسوب می گردد.
 فولکس واگن که در سال گذشته به عنوان برترین تولیدکننده خودرویی جهان شناخته شده است از طریق نماینده رسمی خود، شرکت ماموت خودرو در ایران آغاز به فعالیت نمود.

حضور فولکس واگن در ایران علاوه بر کمک به ارتقای سطح کیفی و ایمنی خودروهای موجود کشور، نشانی از گسترش و تقویت تعاملات دو کشور آلمان و ایران محسوب می گردد.

این گزارش می افزاید ماموت خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری فولکس ‌واگن در ایران را برعهده دارد. این شرکت از ماه آینده با دو مدل از خودروهای پرفروش فولکس ‌واگن آغاز به کار و سپس به منظور تامین نظر طیف وسیعی از سلایق مشتریان خود سراغ محصولات دیگر این برند آلمانی خواهد رفت.

آندرس سانت ینسن مدیر پروژه بازار ایران می گوید: با بازگشت فولکس واگن به ایران و ارائه آخرین مدلهای محصولات فولکس به مشتریان ایرانی بهمراه ویژگیهای متمایز، روابط بین المللی خود را بیشتر از قبل تقویت می کنیم.

مهرزاد فردوس، عضو هیئت مدیره و رئیس گروه ماموت:

"بازار خودروی ایران تحت تاثیر انتظار مشتریان در حال تغییر است. راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها، امنیت، مصرف بهینه سوخت و ... از نگرانی‌های مردم ایران در این حوزه است.

این همکاری منجر به تفکر بیشتر و تحول در صنعت خودرو، و در نتیجه حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای‌ مدرن‌تر در حوزه‌ی حمل و نقل شده است.

گفتنی است با درج نام شرکت ماموت خودرو در سایت شرکت فولکس واگن رسماً این شرکت به عنوان نماینده فولکس در ایران معرفی گردید و طی روزهای گذشته خبرگزاری های معتبر جهان این رخداد را پوشش و تحلیل نموده اند.

 
 
به گزارش ایلنا، حضور فولکس واگن در ایران علاوه بر کمک به ارتقای سطح کیفی و ایمنی خودروهای موجود کشور، نشانی از گسترش و تقویت تعاملات دو کشور آلمان و ایران محسوب می گردد.

این گزارش می افزاید ماموت خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری فولکس ‌واگن در ایران را برعهده دارد. این شرکت از ماه آینده با دو مدل از خودروهای پرفروش فولکس ‌واگن آغاز به کار و سپس به منظور تامین نظر طیف وسیعی از سلایق مشتریان خود سراغ محصولات دیگر این برند آلمانی خواهد رفت.

آندرس سانت ینسن مدیر پروژه بازار ایران می گوید: با بازگشت فولکس واگن به ایران و ارائه آخرین مدلهای محصولات فولکس به مشتریان ایرانی بهمراه ویژگیهای متمایز، روابط بین المللی خود را بیشتر از قبل تقویت می کنیم.

مهرزاد فردوس، عضو هیئت مدیره و رئیس گروه ماموت:

"بازار خودروی ایران تحت تاثیر انتظار مشتریان در حال تغییر است. راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها، امنیت، مصرف بهینه سوخت و ... از نگرانی‌های مردم ایران در این حوزه است.

این همکاری منجر به تفکر بیشتر و تحول در صنعت خودرو، و در نتیجه حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای‌ مدرن‌تر در حوزه‌ی حمل و نقل شده است.

گفتنی است با درج نام شرکت ماموت خودرو در سایت شرکت فولکس واگن رسماً این شرکت به عنوان نماینده فولکس در ایران معرفی گردید و طی روزهای گذشته خبرگزاری های معتبر جهان این رخداد را پوشش و تحلیل نموده اند.

 


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین