|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
رییس جمهوری امروز سه شنبه از 43 تن از معلمان نمونه کشوری و دو استاد دانشگاه فرهنگیان با اهدای لوح تقدیرتقدیر کرد.
در این مراسم که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد ، محمدعلی گلستانی شیشوان و صمد ولائی اسکوئی از آذربایجان شرقی، آرام احمدپور از آذربایجان غربی، امیدعلی نایب پور از اردبیل، غلامحسین منصوری و زهره حمزه لو از اصفهان، سیده معصومه میرحسینی از البرز و پرویز بگرضایی از ایلام، لوح تقدیر خود را از دست حجت الاسلام دکترحسن روحانی دریافت کردند.

نصرالله نوروزی از بوشهر، پریسا ابوالحسنی فروغی و صدیقه عدنانی حسینی و لیلا هنرمند از شهر تهران، سیدامیر ذکی و احمد فرهودی از شهرستان های استان تهران، جان بابا آقایی نژاد از چهارمحال و بختیاری، یوسف سالاری از خراسان جنوبی، غلامرضا اسماعیلی چمن آبادی و محمد رحمان پور و معصومه نیک فرجام از خراسان رضوی، دیگر معلمان نمونه ای هستند که از آنان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم همچنین حسن فریدی از خراسان شمالی، ایوب مردانی و لیلا حسین نژاد از خوزستان، علی بهرامی هیدجی از زنجان، محمد شاه حسینی از سمنان، زهره افشاری از سیستان و بلوچستان، فرزانه منشی زاده و نعمت الله مختاری و احسان بدری طیبلو از فارس، ضیاء قاسمی مدانی از قزوین، یوسف رضا حامدی کیا از قم، کبری اعظمی نژاد از کردستان، منور منصوری و فاطمه آتش پنجه از کرمان، تقدیر شدند.

چنگیز حقیقی فشی از کرمانشاه، هوشنگ بهروزی زاده از کهگیلویه و بویراحمد، علی یازرلو از گلستان و عزت الله مردای الکامی از گیلان، مهدی احمدی از لرستان، عبدالله یزدانی از مازندران، حسن شاه قلی از مرکزی، محمود صباحی زاده از هرمزگان، حسن حسین زاده طاهر از همدان و رضا صالحی وزیری از یزد، از دیگر معلمانی بودند که با حضور رییس جمهور تقدیر شدند.

علی پورکمالی انارکی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دوست محمد سمیعی پاقلعه از دانشگاه فرهنگیان نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
سمیرا قاسمی نزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
0
موفق باشن ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین