|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
عمه لیونل مسی پس از عروسی او اختلاف خانوادگی‌شان را فاش کرد.
 عمه لیونل مسی پس از عروسی او اختلاف خانوادگی‌شان را فاش کرد.

جشن عروسی لیونل مسی و آنتونلا روکوزو ظاهراً هیچ حاشیه‌ای نداشت و با خوبی و خوشی به پایان رسید اما طبق معمول همه جای دنیا، چند روز بعد از عروسی، دلخوری‌ها و گله‌گذاری‌ها سر باز می‌کنند. آنچه مسلم است زندگی و جشن عروسی یکی از بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال هم از این قضیه مستثنی نیست.

سوسانا مسی، عمه لیونل مسی که به جشن عروسی ستاره آرژانتینی و آنتونلا دعوت نشده بود، در گفت‌وگو با برنامه آرژانتینی Infama که از آمریکا تی‌وی پخش می‌شد، اعلام کرد در خانواده‌شان دودستگی عمیقی وجود دارد و علاوه بر او، برخی دیگر از اعضای خانواده مسی به این جشن مجلل دعوت نشده بودند. سوسانا در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد سلیا ماریا کوکیتینی، مادر لیونل مسی، مقصر تمام این اختلافات و فاصله‌هاست.

سوسانا مسی از ابتدای این برنامه دائماً مادر لیونل را مقصر تمام اختلافات خانوادگی‌شان می‌نامید و یادآوری کرد فقط او نیست که با سلیا، مادر لئو مشکل دارد: «هیچ‌کس او را دوست ندارد. کافی است به محله‌ای که آنها در آنجا زندگی می‌کنند، بروید. هیچ‌کس سلیا را دوست ندارد. یکی از برادرزاده‌هایم به من گفت او خیلی منزوی شده است.» در ادامه سوسانا با اشاره به دعوت نشدنش به جشن عروسی مسی گفت: «این سلیاست که دستور می‌دهد. آنها هیچ‌کس از اعضای فامیل را هم دعوت نکردند.»

دوست داشتم لئو پزشک شود!
سوسانا مسی همچنین یادآوری کرد مدت‌هاست از برادرش و لئو دور مانده و آنها را ندیده و در پاسخ به این سؤال که آیا از اینکه برادرزاده‌‌اش بهترین بازیکن دنیاست احساس غرور می‌کند یا خیر گفت ترجیح می‌داده مسی در حرفه دیگری به موفقیت برسد: «من دوست داشتم او یک پزشک بزرگ می‌شد. فوتبالیست‌ها معمولاً بی‌سروپا هستند.

در بخش ابتدایی این گفت‌وگو، سوسانا مسی در مورد آنتونلا روکوزو، همسر مسی هم صحبت کرد و گفت شخصاً آنتونلا را نمی‌شناسد ولی امیدوار است شبیه مادرشوهرش (مادر مسی) نباشد: «من تصاویر آنتونلا را در مجلات دیده‌ام. امیدوارم دختر خوبی باشد و عضو خوبی برای خانواده باشد. چون ما در عروس‌های خانواده، بدشانسی زیادی آوردیم.»

در را به روی من باز نکرد
بخش دوم این گفت‌وگو، با احساساتی شدن سوسانا همراه شد. او که به شدت از شرایط نامطلوب خانواده دلخور بود، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. سوسانا اعلام کرد چندین سال است خورخه (برادرش و پدر لیونل) و فرزندان او را ندیده و حتی بارها تلاش کرده آنها را ببیند ولی سلیا، مادر لئو، مانع شده: «قبل از آنکه آنها به بارسلونا بروند، من رفتم تا لئو و برادرم را ببینم ولی سلیا در را روی من باز نکرد. مرا از خانه‌‌اش بیرون انداخت و من هیچ کاری نکردم.» عمه لئو همچنین یادآوری کرد دست خداست که چه زمانی دوباره برادرش را ببیند. او همچنین حسرتش را از اینکه لئو نتوانست از دیدن پدربزرگ و مادربزرگش لذت ببرد را ابراز کرد و در مورد برادرش، خورخه، گفت: «به من گفتند خورخه خیلی پیر شده. نمی‌دانم چه شده و شاید بیمار است.»

ما را دعوت نکردند
او همچنین یادآوری کرد احتمال آنکه دوباره ارتباطش با خانواده برادرش و فرزندان او بهبود بیابد، بسیار بعید است و گفت: «همه چیز خیلی ظالمانه پیش رفت. من واقعاً شایسته چنین رفتارهایی نبودم. نمی‌دانم آیا می‌توانم برادرم و همسرش را ببخشم یا نه. چون من هیچ کاری نکرده بودم و همیشه رفتار خوبی داشتم. آنها هیچ‌یک از اعضای خانواده من را به عروسی دعوت نکردند. خیلی سخت است. لئو هیچ‌وقت به دیدن من نیامد. حتی بچه‌هایش را نمی‌شناسم. او هم در مسیر مادرش حرکت می‌کند. من از این بابت خیلی دلخورم.»

به گزارش خبر ورزشی، اندکی بعد، ماریاسول مسی، خواهر لیونل مسی، پیغامی را برای این برنامه تلویزیونی ارسال کرد و در آن با قاطعیت تمام صحبت‌های عمه‌‌اش را تکذیب کرد و او را دروغگو خواند. پیغام ماریاسول بدین ترتیب بود: «این خانم با برادرش صحبت نمی‌کند. هیچ‌وقت به خانه ما نیامد و حتی دلسوز و مراقب برادر خودش هم نیست. این خانم دروغگو است. باید حرف دو طرف را شنید. ما هیچ‌وقت در طول زندگی‌مان با او ارتباطی نداشتیم. چون او دائماً با مادربزرگم در حال جنگ بود. من شخصاً هیچ‌وقت با او آشنا نشدم و او هرگز برای دیدن ما نیامد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین