|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۶۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
کریس رونالدو فعلاً نمی‌خواهد از رئال جدا شود و از تصمیمی که گرفته بود پشیمان شده است.
 کریس رونالدو فعلاً نمی‌خواهد از رئال جدا شود و از تصمیمی که گرفته بود پشیمان شده است.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال‌مادرید از طریق نزدیکانش به سران باشگاه مادریدی اعلام کرده که نظرش تغییر کرده و در حال حاضر به ماندن در باشگاه مادریدی می‌اندیشد. در روز 16 ژوئن بود که روزنامه آبولا چاپ پرتغال با انتشار خبری مبنی بر تصمیم کریس برای ترک رئال، توفان بزرگی در فوتبال اروپا به پا کرد. در آن گزارش نوشته شده بود کریس تصمیمش را برای ترک رئال‌مادرید گرفته و قصد تجدیدنظر در تصمیمش را ندارد اما حالا سران رئال بعد از دریافت پیغامی از کریس مبنی بر عقب‌گرد در این تصمیم، خیال‌شان راحت شده است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی بعد از انتصاب مجددش به سمت ریاست باشگاه، علناً به دفاع از کریس رونالدو پرداخت و گویا همین حمایت همه‌جانبه کافی بود تا کریس محبت و حمایت سران باشگاه را لمس کرده و در برنامه‌‌اش برای ترک باشگاه تجدیدنظر کند. البته تصمیم تازه کریس برای ماندن در رئال تا پایان مدت قراردادش با این تیم (تا سال 2021) که در روز 6 نوامبر سال گذشته میلادی با تمدید قراردادش رقم خورد، هنوز ممکن است در روزهای آتی دستخوش تغییراتی شود چرا که پیغام آرامش‌بخشی که یکی از نزدیکان کریس برای سران باشگاه مادریدی فرستاده، پیغامی دوپهلوست: «در حال حاضر همه چیز خوب و در کمال آرامش است. در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد. باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد...»

بدین ترتیب و با وجود این پیغام، کسی با قاطعیت تمام نمی‌تواند بگوید کریس فصل آینده را در رئال‌مادرید سپری خواهد کرد و همه چیز ممکن است تا پایان مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی عوض شود چرا که روز 31 جولای جلسه بازجویی کریس رونالدو در مورد اتهام فساد مالیاتی او در بین سال‌های 2011 تا 2014 در دادگاه آلکورکن شهر مادرید برگزار خواهد شد و در آن روز کریس توضیحاتی را در این ارتباط ارائه کرده و در مورد اتهام فرار 7. 14 میلیون یورویی مالیاتی وارده به او، صحبت خواهد کرد و برگزاری این جلسه می‌تواند نقش پررنگ و تأثیرگذاری در آینده کریس و ماندن یا نماندنش در باشگاه مادریدی ایفا کند.

این روزها کریس رونالدو در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی‌‌اش است و به قانون سکوت روی آورده و شخصاً صحبت یا اظهارنظری نمی‌کند. بعد از باخت چهارشنبه گذشته تیم ملی پرتغال مقابل شیلی در بازی نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها و در ضربات پنالتی، کریس مستقیماً به مادرید سفر کرد و با دو نوزاد دوقلویش، متئو و اوا برای اولین بار دیدار کرد.

در جریان برگزاری جام کنفدراسیون‌ها، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال با کریس تلفنی به گفت‌وگو پرداخت و به او گفت که از روز 3 آگوست در اردوی تابستانی تیم روی او حساب باز کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین