|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۶۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این که هیچ کس در دنیا جرات چپ نگاه کردن به کشتی‌های ایرانی را ندارد گفت: ۹۷ فروند شناور سپاه به صورت ۲۴ ساعته در خلیج فارس و تنگه هرمز حضور دارند.
 فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این که هیچ کس در دنیا جرات چپ نگاه کردن به کشتی‌های ایرانی را ندارد گفت: ۹۷ فروند شناور سپاه به صورت ۲۴ ساعته در خلیج فارس و تنگه هرمز حضور دارند.

 سردار علی فدوی در مراسم روز جهانی دریانوردان با تاکید بر این که دریا نقشی دارد که همه مردم ما از آن  منتفع می‌شوند اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال دفاع مقدس امروز دریانوردان ایرانی در امنیت‌ترین وضعی که می‌توان تصور کرد برای تردد قرار دارند.

وی با تاکید بر این که هیچ کس در دنیا جرات این که به کشتی‌های ما چپ نگاه کند را ندارد، افزود: کوچکترین تعرض به کشتی‌های ایرانی خطر بسیار بزرگی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

سردار فدوی با تاکید بر این که سازمان بنادر و دریانوردی با قدرت می‌تواند اعمال حاکمیت ملی در دریا را انجام دهد تاکید کرد: 97 فروند شناور سپاه 24 ساعته در خلیج فارس و تنگه هرمز در دریا حضور درند علاوه بر این تعداد بسیار زیادی هم شناور نیروی دریایی ارتش در دریای عمان حضور دارند، به طوری که دریانوردان در تمام حوزه‌ها می‌توانند با اطمنان کامل فعالیت کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با انتقاد از تغییر پرچم  شرکت ملی نفت‌کش و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ما با تغییر پرچم کشتی‌های این دو شرکت مخالف بودیم اما این کار صورت گرفت و تعدادی از کشتی‌های ایران با پرچم کشورهای دیگر تردد می‌کردند، اگر تا الان پرچم این کشتی‌ها تغییر نکرده باید این کار را انجام دهند چرا که اگر این کشتی‌ها پرچم ایران را داشته باشند می‌توانند در امنیت فعالیت کنند.

وی یادآور شد: زمین‌های بسیار حاصل‌خیزی در جنوب کشور داریم، علاوه بر این در جنوب کشور منابع انرژی نفت و محل تجارت نقل و انتقالات است، اما مشخص نیست چرا در برنامه‌های مختلف توسعه حد و حدود و شأن منطقه جنوب کشور رعایت نمی‌شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین