کد خبر: ۱۶۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
این بانک با هدف افزایش کیفیت خدمات دهی و بالابردن سطح رضایت مشتریان، از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، پنج تفاهمنامه با مشتریان بزرگ خود منعقد کرد.
بانک ملت در سه ماهه اول سال جاری، نسبت به انعقاد ۵ تفاهمنامه با شرکت های بزرگ اقدام کرد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف افزایش کیفیت خدمات دهی و بالابردن سطح رضایت مشتریان، از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، پنج تفاهمنامه با مشتریان بزرگ خود منعقد کرد.

بر اساس این گزارش، در فصل بهار امسال، تفاهمنامه هایی بین بانک ملت و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، سازمان حج و زیارت، شرکت طراحی و تامین قطعات ایران خودرو( ساپکو)، شرکت گلدیران و شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو(ایساکو) منعقد شده است که بر اساس آن این بانک انواع خدمات و تسهیلات بانکی را به شرکت های مذکور ارائه خواهد کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین