|
|
امروز: پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۶۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
بررسی شاخصه های کیفیت در قرن 21، شناخت عوامل مهم برای افزایش کیفیت تولیدات، راهکارهای اساسی برای ورود به بازارهای جهانی و مبنای موثر برای ارتقای سازمان های خدمات محور از مهمترین رویکردها و محورهای اصلی این کنفرانس بود.
بانک ملی ایران در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت که در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان «تعهد به کیفیت» را ازسوی سازمان ملی استاندارد (انجمن حامیان استاندارد و کیفیت ایران) برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان در طول سال های گذشته دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این کنفرانس یکروزه با هدف بررسی و تبیین شاخصه های کیفیت در توسعه و ارتقای سطح کالاها و توانمندی امور تولیدی، خدماتی و صنایع کشور در جهت رقابت پذیری و ارزش نهادن به نیاز مخاطبان برگزار شد.

 برگزاری این گردهمایی تخصصی که با سخنرانی و مشارکت علمی 10 نفر از اساتید داخلی و خارجی، صاحب نظران و مسئولان کشور به صورت کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی انجام شد، با هدف ارائه و انتقال تجربیات و یافته های موفق در حوزه ارتقای کیفیت صنایع، سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی کشور صورت گرفت.

 بررسی شاخصه های کیفیت در قرن 21، شناخت عوامل مهم برای افزایش کیفیت تولیدات، راهکارهای اساسی برای ورود به بازارهای جهانی و مبنای موثر برای ارتقای سازمان های خدمات محور از مهمترین رویکردها و محورهای اصلی این کنفرانس بود.

 در این کنفرانس نمایشگاه جنبی برندهای ایرانی با حضور بیش از 40 صنایع و سازمان موفق و برتر کشور در حوزه های بانکداری، بیمه، پوشاک، موادغذایی، فناوری، معدن، محصولات خانگی و بهداشت ودرمان به منظور عرضه و معرفی محصولات و خدمات برگزار شد که بانک ملی ایران هم در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای در کنار دیگر برندهای ایرانی حضورداشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین