|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۶۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
آن چیزی که ما به عنوان سیاست رسمی اعلام می‌کنیم، اعزام حجاج به عربستان با همه تمهیدات لازم است اما به‌طور طبیعی ما وضعیت را رصد می‌کنیم و هر زمان اتفاقی محتمل باشد، آن را در سطوح عالی نظام طرح خواهیم کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در فضای فعلی تصمیم نظام اعزام حجاج بر اساس برنامه از پیش تعیین شده است، تاکید کرد: امنیت حجاج و کرامت آنان اولویت دولت و نظام است و در این خصوص همه اجزای نظام اتفاق نظر دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع امسال، گفت: موضوع امنیت و کرامت حجاج در دستور است و بر اساس برنامه‌ای که تعریف کردیم، ثبت‌نام را انجام داده‌ایم و اجاره اماکن، هواپیمایی و تمام تمهیدات پشتیبانی انجام شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از نهم مرداد اولین گروه حجاج ایرانی اعزام خواهند شد، افزود: تا به امروز گروه‌های پشتیبانی، پزشکی و گروه‌های هواپیمایی در مکه و مدینه برای هماهنگی‌های لازم حضور دارند.

وی گفت: آن چیزی که ما به عنوان سیاست رسمی اعلام می‌کنیم، اعزام حجاج به عربستان با همه تمهیدات لازم است اما به‌طور طبیعی ما وضعیت را رصد می‌کنیم و هر زمان اتفاقی محتمل باشد، آن را در سطوح عالی نظام طرح خواهیم کرد و تصمیم نهایی را مسئولان عالیرتبه نظام خواهند گرفت.

صالحی امیری با بیان اینکه در فضای فعلی تصمیم نظام اعزام حجاج بر اساس برنامه از پیش تعیین شده است، اظهار کرد: امیدواریم شاهد برگزاری حج باعزت، کرامت و امنیت برای حجاج باشیم و مردم مطمئن باشند امنیت حجاج و کرامت آنان اولویت اول دولت و نظام است و در این خصوص همه اجزای نظام اتفاق نظر دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که امسال با اعزام حجاج مسیر حج و بیت‌الله را برای مردم باز شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین