|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۶۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
غلامعلی حدادعادل گفت: دولت ما به میزبانی فرانسه از منافقین اعتراض کرده اما به اعتقاد ما این اعتراض باید بیش از این باشد.
 غلامعلی حدادعادل گفت: دولت ما به میزبانی فرانسه از منافقین اعتراض کرده اما به اعتقاد ما این اعتراض باید بیش از این باشد.

غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ترحیم سیدرضا نیری در جمع خبرنگاران درباره کنفرانس منافقین در فرانسه گفت: فرانسه با میزبانی از منافقین چگونه می‌تواند مدعی مبارزه با تروریسم باشد البته هرچند دولت ما به این موضوع اعتراض کرده اما به اعتقاد ما این اعتراض باید بیش از این باشد.

وی در باره کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه دولت دوازدهم باید طوری باشد که کشور را به بیست سال پیش و تنش های آن زمان بازنگرداند.

همچنین تسنیم نوشت:

مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم سیدرضا نیری رئیس اسبق کمیته امداد که عصر امروز (سه‌شنبه 13 تیر) در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: آقای نیری در طول مدتی که من ایشان را شناختم عمرشان را وقف مردم و فقیران و نیازمندان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راجع به کابینه دولت دوازدهم رایزنی‌های با شما شده است یا خیر؟ اظهار داشت: نه جلسه‌ای با دولت داشته‌ام و نه خبری در این باره دارم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین