|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۲
»
کد خبر: ۱۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
دبیر کل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه دلباختگان احمدی نژاد نمی توانند و نباید دلواپس باشند گفت: آنهایی می توانند نسبت به مذاکرات هسته ای ایران دلواپس باشند که بدون غرض ورزی و بر پایه نگاه کارشناسی مذاکرات را نقد کنند تا مذاکره کنندگان از موضع بالا و با اقتدار پای میز مذاکره حاضر شوند.

احمد کریمی اصفهانی با بیان این مطلب گفت: اگر به حساب دولت گذشته واطرافیانش در هر جایگاه و مقامی که بوده و هستند رسیدگی و آنها را وادار به پاسخگویی نسبت به عملکردشان می کردند امروز آنها خود را طلبکار نشان نمی دادند و بقیه را بدهکار.

وی افزود: این اخلاق دیکتاتورها است که وقتی به حسابشان رسیدگی نمی شود جای خود را با طلبکاران عوض می کنند از ادای بدهی خود سرباز می زنند.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار ادامه داد: واقعیت این است که احمدی نژادی ها و پایداری ها بدهکار مردم، کشور، نظام و انقلاب هستند چرا که عملکرد آنها در هشت سال گذشته بود که سبب شد کشور در همه حوزه ها نه تنها پیشرفتی نداشته باشد بلکه در بهترین حالت درجا بزند و یا عقب گرد کند.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه نقد خوب است و نقد خوب باعث پیشرفت می شود از این رو مقامات، مسوولان و دولتمردان باید آستانه تحمل خود را برای شنیدن انتقادات بالا ببرند گفت: نقد اما در شرایطی و از جانب کسانی باید مطرح شود که شایستگی انتقاد کردن را داشته باشند.

وی افزود: حقیقت این است که آنانی که بیشترین نقد به آنها وارد است و تاکنون هم حاضر نشده اند به این انتقادات پاسخ دهند به سبب ناکارآمدی در مدیریت کشور و یا سکوت و حمایت از ناکارآمدان و قانون گریزان، آنانی که کارنامه سیاهشان مملو از قانون گریزی است نمی توانند و نباید میدان دار عرصه نقد شوند.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه نقد این جماعت به دلیل عملکرد و سابقه شان ره به جایی نمی برد، گفت: مردم ما شنوایی انتقاد کسانی هستند که صاحب صلاحیت برای انتقاد کردن باشند. جریانی که بیشترین مشکل در طول 35 سال گذشته را برای این مردم ایجاد کرده است نمی تواند صاحب صلاحیت برای انتقاد کردن باشد.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: جریانی که انتقادات زیادی به او وارد است، از جمله آنکه احمدی نژاد حاضر بود نظام، انقلاب و اسلام را فدای یک نفر یعنی آقای مشایی کند، در حد حرف خود را تابع ولایت می دانند اما در عمل این تبعیت را نشان نمی دهند، ظرف هشت سال گذشته در عرصه سیاست خارجی جهان را رو در روی ایران قرار داد، در عرصه اقتصادی، رکود و تورم را در کشور ثبت کرد، تولید را در کشور تعطیل کرد و هزاران انتقاد دیگر، بهتر است به جای انتقاد کردن از دیگران پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی با بیان اینکه دلواپسان امروز ای کاش هشت سال گذشته ذره ای دلواپس می شدند، گفت: این جماعتی که امروز خود را دلواپس می داند چه خوب بود در دولت نهم و دهم این دلواپسی را از خود نشان می دادند به خواب خرگوشی نمی رفتند.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه دلباختگان احمدی نژاد نمی توانند و نباید دلواپس باشند گفت: آنهایی می توانند نسبت به مذاکرات هسته ای ایران دلواپس باشند که بدون غرض ورزی و بر پایه نگاه کارشناسی مذاکرات را نقد کنند تا مذاکره کنندگان از موضع بالا و با اقتدار پای میز مذاکره حاضر شوند.

کریمی اصفهانی در خاتمه گفت: جماعتی که امروز خود را دلواپس نشان می دهد هیچ دلواپسی برای کشور ندارد دلواپسی و نگرانی آنها شخصی است. آنها چون قافیه سیاست را باخته اند دلواپس و نگرانند.

منبع: فرارو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین