کد خبر: ۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱
براساس گزارش‌هاي منتشرشده، باشگاه منچستريونايتد به دنبال به خدمت گرفتن هافبک اسپانيايي چلسي است.
تدبیر و امیدباشگاه چلسي اين روزها به دنبال جذب يک مهاجم کارآمد است و هدف اصلي آنها در اين زمينه وين روني مهاجم ناراضي شياطين سرخ است ولي باشگاه منچستريونايتد نه تنها حاضر به فروش مهاجم ملي‌پوشش نيست بلکه قصد دارد هافبک اسپانياي چلسي را نيز به خدمت بگيرد.

 منابع نزديک به چلسي به شبکه تلويزيوني «ESPN» خبر دادند که منچستريونايتد به دنبال به خدمت گرفتن خوان ماتا، هافبک تيم فوتبال چلسي است ولي مشخص نيست که انتقال اين بازيکن اسپانيايي بخشي از انتقال وين روني به چلسي خواهد بود يا خير!

خوان ماتا يکي از بازيکنان مورد علاقه رومن آبراموويچ، مالک روسي باشگاه چلسي است و آبي‌پوشان لندني هم در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني اعلام کردند که هافبک 25 ساله تيمشان فروشي نيست.

ژوزه مورينو سرمربي پرتغالي چلسي هم پيش از اين اعلام کرده بود، ترجيح مي‌دهد در سيستمي که در اين تيم استفاده خواهد کرد خوان ماتا در پست رو به جلوتري بازي کند.

در سويي ديگر، منچستريونايتد قصد دارد پيش از اينکه نقل‌و‌انتقالات تابستاني به اتمام برسد مروان فلايني و ليتون باينس را از اورتون به خدمت بگيرد و اميد زيادي به عملي شدن اين انتقال‌ها دارد ولي انتقال لوکا مودريچ، هافبک رئال‌مادريد به اولدترافورد منتفي است.

کارلو آنچلوتي، سرمربي کهکشاني‌ها پيش از اين اعلام کرده مودريج بازيکن کليدي مادريدي‌ها است و با وجود مصدوميت دوباره ژابي آلونسو قطعا اين انتقال عملي نخواهد شد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین