|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۶۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام کاروان های حج تمتع سالجاری سراسر کشور خبر داد.
 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام کاروان های حج تمتع سالجاری سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در نشست شورای برنامه ریزی این سازمان با تاکید بر ادامه روند انجام کارهای حج 96، افزود: تمامی بخش های مربوط برای برگزاری حج 96 در آمادگی کامل به سر می برند.

وی اظهار داشت: با وجودی که ظرفیت کاروان های حج تکمیل شده است و حتی گروهی هم بعنوان رزرو ثبت نام کرده اند ولی متاسفانه عده ای دنبال تحریک و فضاسازی علیه حج هستند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه عده ای موجی را که در داخل کشور علیه فریضه حج راه انداخته بسیار خطرناک است، گفت: روز گذشته در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای منا مطالبات آنها مطرح و توضیحات لازم ارائه شد.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر عده ای فضای تلخی علیه حج و سازمان حج و زیارت بوجود آورده و برخی رسانه ها درآستانه برگزاری حج به دنبال فضاسازی علیه این فریضه بزرگ و تاثیرگذار دینی هستند.

قاضی عسکر با تاکید بر اینکه براساس تصمیم نظام، کارهای حج 96 طبق روال عادی با قوت دنبال خواهد شد، گفت: تفاهم نامه امضا شده با وزارت حج عربستان، همچنان با قوت درحال پیگیری است و مجموعه نظام باید پشتیبان تصمیم اتخاذ شده باشند تا این فضای منفی شکسته و جلوی تبلیغات علیه فریضه حج گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درادامه این نشست برلزوم تقویت هرچه بیشترفضای صمیمانه موجود میان بعثه و سازمان حج تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر هفته حج شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین