|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۶۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان از پاسخ‌های طیب‌ نیا و سیف در نشست امروز درباره مشکلات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری مانند کاسپین قانع نشدند و سوال در این رابطه از وزیر اقتصاد در صحن علنی مطرح می‌شود.
 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان از پاسخ‌های طیب‌ نیا و سیف در نشست امروز درباره مشکلات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری مانند کاسپین قانع نشدند و سوال در این رابطه از وزیر اقتصاد در صحن علنی مطرح می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در این نشست با حضور رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد به مسائل و مشکلات موسسات مالی و اعتباری پرداخته شد و سوال نمایندگان از وزیر اقتصاد در این رابطه مطرح شد.

وی افزود: گزارشی که سیف رئیس بانک مرکزی در نشست امروز در قالب پاسخ به سوال نمایندگان درباره مشکلات موسسات مالی و اعتباری مانند کاسپین مطرح شد مورد قبول نمایندگان سوال کننده قرار نگرفت و این موضوع باعث شد که سوال از وزیر اقتصاد در صحن علنی درباره مشکلات موسسات مالی و اعتباری مطرح شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: مجمع نمایندگان کرمانشاه نیز در خصوص مشکلات در نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه سوالات خود را مطرح کردند که نمایندگان استان کرمانشاه از پاسخ های وزیر قانع نشدند و احتمال زیاد این سوال در صحن علنی در مطرح خواهد شد.

پورابراهیمی داورانی ادامه داد: در این نشست همچنین سوال نماینده خرمشهر در خصوص مسائل زیست محیطی در حوزه نیشکر خوزستان مطرح شد و مقرر شد کارگروهی طی دو هفته در این رابطه تشکیل و رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: موضوع روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وضعیت دارایی‌های ایران در خارج از کشور، مباحث کلان و منطقه‌ای در حوزه اقتصاد و مشکلات در حوزه مالیات بر ارزش افزوده از محورهای دیگر سوالات نمایندگان مجلس در نشست امروز کمیسیون اقتصادی از طیب نیا بود که برخی از نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع و برخی نیز قانع نشدند.

به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اقدامات وزارت اقتصاد در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که البته در این رابطه هیأت تحقیق و تفحص مجلس اقدامات تکمیلی را در حوزه نحوه مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام خواهد داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین