کد خبر: ۱۶۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
انزلی یکی از شهرهایی است که مردم با ملوان عشق می‌کنند. من هم بخاطر این مردم و حمایت آنها ملوان را انتخاب کردم و امیدوارم در تصمیمی که گرفتم موفق شوم و شرمنده مردم انزلی نشوم.»
سرمربی جدید ملوان گفت: محمد مایلی‌کهن یکی از بزرگان فوتبال ایران است که احترام او برای من واجب است.

 تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در فصل قبل در هفته آخر شانس حضور در لیگ برتر را از دست داد در فصل جدید با انتخاب نادر دست نشان می‌خواهد بار دیگر شانس خودش را برای حضور در سطح اول فوتبال کشور آزمایش کند. دست نشان که تاکنون تیم‌های زیادی را راهی لیگ برتر کرد امیدوار است در تجربه جدید بتواند این کار را با ملوان انجام دهد.

نادر دست نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد چگونگی حضورش در تیم ملوان بندرانزلی گفت: «بعد از اتمام رقابت‌های لیگ دسته اول پیشنهادی از باشگاه ملوان داشتم و باتوجه به حضور آقای دنیامالی در راس هیات مدیره این باشگاه و نسبت به شناختی که از ایشان داشتم به پیشنهاد این تیم جواب مثبت دادم. ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار فوتبال ایران است که نه تنها مردم انزلی و شمال بلکه همه مردم ایران خواهان حضور این تیم در لیگ برتر هستند و این انتظاری که از ملوان می‌رود کار را برای ما حساس و سخت می‌کند.»

وی در خصوص عشق و علاقه مردم انزلی به ملوان و حمایت همه جانبه هواداران از تیم شهرشان افزود: «من در تیم‌های زیادی کار کردم ولی در برخی از شهرها مردم با تیم شهر خودشان عشق می‌کنند. انزلی یکی از شهرهایی است که مردم با ملوان عشق می‌کنند. من هم بخاطر این مردم و حمایت آنها ملوان را انتخاب کردم و امیدوارم در تصمیمی که گرفتم موفق شوم و شرمنده مردم انزلی نشوم.»

دست نشان در رابطه با زحماتی که محمد مایلی‌کهن در فصل گذشته برای ملوان کشید بیان کرد: «محمد مایلی‌کهن یکی از بزرگان فوتبال ایران است که احترام او برای من واجب است. مایلی کهن در فصل گذشته برای ملوان زحمات زیادی را کشید و بازیکنان جوانی را پرورش داد که من الان از آنها استفاده می‌کنم.ما هم در کنار بازیکنان قدیمی بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کردیم تا مقداری بار تجربه ملوان بالاتر برود.»

سرمربی ملوان در خصوص تغییرات زیادی که در این فصل در تیم صورت گرفت خاطرنشان کرد: «من زمانی که به ملوان آمدم چند بازیکن اصلی تیم بخاطر مشکلاتی که در فصل قبل داشتند از ملوان جدا شدند. چند بازیکن سرباز هم دوران خدمت خودشان را به اتمام رساندند و طبق قانون باید از ملوان جدا می‌شدند. به همین دلیل ما سعی کردیم تا از بازیکنان جدیدی در تیم استفاده کنیم که بتوانند به کمک ما بیایند. البته مشکلات مالی که در تیم وجود دارد باعث شد تا ما بیشتر از بازیکنان سرباز استفاده کنیم و در حال حاضر از 30 بازیکنی که در تیم حضور دارند 15 بازیکن سرباز هستند که با مبلغ بسیار پایین به ملوان آمدند.»

دست نشان در مورد مشکلات مالی زیادی که در تیم ملوان وجود دارد گفت: «ملوان مشکلات مالی زیادی دارد و مثل سایر تیم‌های لیگ یکی بودجه زیادی برای بستن تیم قوی ندارد. اما تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه در فصل گذشته حدود 70درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد که این مساله می تواند در تیم تاثیر خوبی داشته باشد. برخی از تیم‌ها قرارداد بالا با بازیکن می‌بندند و در پایان فصل نمی‌توانند پول را پرداخت کنند اما در ملوان مبلغ قراردادها پایین است ولی به موقع پرداخت می‌شود.»

وی در رابطه با دلایل جدایی‌اش از باشگاه خونه به خونه بابل گفت: «من مشکلی با مدیران باشگاه خونه به خونه نداشتم و مسئولان این باشگاه باید جواب بدهند که چرا این اتفاق افتاد و من از این تیم جدا شدم.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین