|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۶۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
قرار است براساس این گزارش مسئولان امنیتی طرح‌های خود را برای ارتقای امنیت مجلس ارائه دهند تا اقدامات لازم ناظر به آن انجام شود.
رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره اقدامات لازم برای ارتقای امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی را به مسئولان در رده‌های امنیتی مختلف ابلاغ کرده است.

 ولی‌الله نانواکناری در توضیح آخرین اقدامات مجلس برای ارتقای امنیت مجلس بعد از حادثه تروریستی گفت: بعد از حادثه تروریستی، رئیس مجلس به کمیسیون امنیت ملی ماموریت تهیه گزارشی برای راهکارهای ارتقای امنیت داخلی را داد. در این راستا نیز کمیسیون جلساتی با حضور مسئولان در رده‌های امنیتی سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات برگزار و جمع‌بندی نظرات آنها را به رئیس مجلس ارائه کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس دهم افزود: این گزارش را رئیس مجلس به مسئولان در رده‌های مختلفی ابلاغ کرد تا اقدامات مربوطه انجام شود. قرار است براساس این گزارش مسئولان امنیتی طرح‌های خود را برای ارتقای امنیت مجلس ارائه دهند تا اقدامات لازم ناظر به آن انجام شود.

نانوا کناری گفت که این کار از کمیسیون امنیت ملی منفک شده است و هیات رئیسه ماموریت انجام این اقدامات را دارد. هرگونه اقدام فعلی و تغییر و تحولات در مجلس تا زمان اجرای دستورات امنیتی موقتی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین