|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۶۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
وی در تشریح برنامه‌های آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکا سه برنامه حمایت از عناصر غرب‌گرا و غرب‌باور، شرطی‌سازی افکار عمومی مردم و تقویت جریان تکنوکرات‌های متمایل به غرب را در دستور کار دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قدرت دفاعی ما تضمین بقای انقلاب اسلامی و یک اهرم برای بازدارندگی است.

حجت‌الاسلام علي سعیدی با تاکید بر وجود تقابل حقیقی بین انقلاب اسلامی ایران و آمریکا گفت: راهبرد آمریکا در 50 سال اخیر حضور نظامی، تحریم و فشار اقتصادی، نرم‌افزاری و حرکت‌های فرهنگی بوده است، آمریکایی‌ها برای عملی‌سازی راهبرد سلطه در نیمه دوم قرن بیستم به 22 کشور نظیر کره و ویتنام حمله کردند و در اجرای راهبرد نیمه سخت در 16 کشور نظیر کوبا و کودتای 28 مرداد ایران دخالت و نقش‌آفرینی کردند و در راستای راهبرد نرم‌افزاری انقلاب‌های مخملی را طراحی کردند.

سعیدی در تشریح مصداق‌های تقابل مبنایی انقلاب اسلامی ایران با آمریکا، گفت: پشتیبانی آمریکا از صدام، دخالت نظامی نظیر کودتای نوژه و دخالت نیمه سخت نظیر فتنه 88 نمونه‌هایی از توطئه‌های آمریکا هستند؛ امروز "تعامل" ابزار آمریکا برای "نفوذ" شده است، معلوم شده هدف آن‌ها فراتر از هسته‌ای بوده و وقتی نتوانستند به هدف خود برسند به جای اول بازگشتند، نقد داده‌ایم و نسیه گرفته‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز قانون اساسی بار سنگینی مانند انتخاب خبرگان، قوه مجریه، قوه مقننه و شوراهای اسلامی را بر دوش مردم قرار داده است، گفت: آیات قرآن در تزکیه و تعلیم، نظام حکومت و آموزش و پرورش را تشریح می‌کند و دولت‌ها در اسلامیت نظام نقش دارد.

وی در تشریح برنامه‌های آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکا سه برنامه حمایت از عناصر غرب‌گرا و غرب‌باور، شرطی‌سازی افکار عمومی مردم و تقویت جریان تکنوکرات‌های متمایل به غرب را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه "برخی می‌گویند پولی که صرف موشک می‌کنیم اگر خرج کارهای دیگر کنیم خیلی بهتر است"، گفت: اگر لیبرال دموکراسی با منطق پیش رفته چرا بودجه نظامی آمریکا و اروپا افزایش پیدا می‌کند؟ اگر امروز سلاح نداشتیم چه اتفاقی می‌افتاد؟ قدرت دفاعی ما تضمین بقای انقلاب اسلامی است و قدرت موشکی ما یک اهرم برای بازدارندگی است تا مادامی که بر اصول انقلاب اسلامی پایبندیم تقابل ادامه دارد و استقامت تنها راه پیروزی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین