|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۶۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
با توجه به شرایط منطقه و فشار بیرونی که وجود دارد، می‌توان جدا از این بحث‌ها با تکیه بر روی مشترکات مانع دودستگی شد.
یک مدس حوزه علمیه قم گفت: مطرح کردن آتش‌بس سیاسی از سوی اصولگریان،‌ یعنی این که در‌صدد هستند خطاهای گذشته خود جبران کنند.

حجت الاسلام محسن غرویان  درباره آتش‌بس سیاسی که از سوی برخی از چهره‌های اصولگرا مطرح می‌شود، گفت: معتقدم خود اصولگرایان هم این آتش‌بس سیاسی را نمی‌پذیرند.

او در ادامه افزود: بخی از اصولگرایان حرص این را دارند که در تنش‌ها و بحث‌های داغ کشور مطرح باشند. آنها دوست دارند حضورشان تنش‌آفرین باشد و به آن نیز دامن می‌زنند.

این مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به این می‌توان با مذاکرات اختلافات را از بین برد، عنوان کرد: این بحث قابل کنترل است و می‌توان جلسات مشترکی بین دو جناح گذاشت تا مشکلات برطرف شود. همین که خودشان اقرار کردند که باید تنش‌ها کم شود، می‌توان امیدوار بود .

غرویان تاکید کرد: با توجه به شرایط منطقه و فشار بیرونی که وجود دارد، می‌توان جدا از این بحث‌ها با تکیه بر روی مشترکات مانع دودستگی شد.

او ادامه داد: اعتماد ملی، آشتی ملی، وحدت ملی، آتش‌بس سیاسی، گفت‌وگوی ملی الفاضی است که محتوایش یک چیز است و آن این است که بیاییم با یکدیگر دوست باشیم و کنار هم بنشینیم. احزاب باید به منافع کشور فکر کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: دین و مردم عناصر اصلی نظام هستند که باید آنها در اولویت قرار بگیرند.

او در خاتمه یادآور شد:‌ همین که اصولگرایان این قدم مثبت را برداشتند می‌توان قلمداد کرد که درصدد جبران خطاهای گذشته‌شان هستند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین