|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۶۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
پس از بررسی های فنی انجام شده از سارقین دستگیر شده در پلیس آگاهی مشخص شد که ۱۳ فقره سرقت مسلحانه و به عنف گوشی موبایل، موتورسیکلت در پرونده دارند که با روبرو شدن با شواهد و ادله محکم پلیس لب به اعتراف گشودند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارقان مسلح با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان  با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با سارقان و وقوع هرگونه سرقت، با کار اطلاعاتی و تخصصی و نیز تلاش شبانه روزی، روز گذشته دو نفر از سارقان مسلح را در حالی که با موتورسیکلت و یک قبضه سلاح کلاش در سطح شهر درحال تردد و کمین جهت انجام سرقت بودند، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: با دستگیری افراد مورد نظر کارآگاهان پلیس آگاهی بر اساس پرونده های سرقت انجام شده در سطح شهرستان اقدامات تخصصی و فنی خود را در خصوص سوابق این افراد آغاز کردند.

وی افزود: پس از بررسی های فنی انجام شده از سارقین دستگیر شده در پلیس آگاهی مشخص شد که ۱۳ فقره سرقت مسلحانه و به عنف گوشی موبایل، موتورسیکلت در پرونده دارند که با روبرو شدن با شواهد و ادله محکم پلیس لب به اعتراف گشودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین