|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۶۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
در ابتدای شهر کرمانشاه متهم با پیاده شدن از خودرو به منظور فراز از چنگال قانون شروع به تیراندازی به سوی ماموران کرد که در تیراندازی متقابل پلیس مجروح و دستگیر شد.
 برخورد یک دستگاه پراید با تراکتور در محور روستایی داردرفش کوزران استان کرمانشاه، سرنشین پراید را به کام مرگ فرستاد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" در این خصوص بیان داشت: این حادثه که ساعت یازده شب گذشته اتفاق افتاد، چراغ نصب شده با نور سفید در عقب تراکتور، راننده پراید را به اشتباه محاسباتی انداخت که منجر به این حادثه تلخ شد.

وی با اشاره به اینکه این جادثه در محور روستایی داردرفش بخش کوزران اتفاق افتاد، افزود: در اثر این برخورد خودرو پراید واژگون و بر اثر نشت بنزین به یکباره آتش گرفته که سرنشین پراید جان خود را در اثر این غفلت محاسباتی و عدم توجه به قوانین و مقرارت توسط راننده تراکتور از دست داد.

سرهنگ حیدری اظهار داشت: بنا بر نظر کارشناس پلیس راننده پراید به تصور اینکه یک موتورسیکلت از روبروی می آید، در محاسبه فاصله عرضی اشتباه کرد و با چرخ عقب سمت چپ تراکتور برخورد و این حادثه روی داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده بعد از واژگونی از خودرو خارج اما سرنشین آن به علت معلولیت گرفتار آتش سوزی پراید شد و در آتش خطای رانندگان پراید و تراکتور می سوزد.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه خطاب به رانندگان کلیه وسایل نقلیه از جمله ادوات کشاورزی بیان داشت: دیدن و دیده شدن در چرخه ترافیک برای تمام وسایل نقلیه و حتی عابران در شب ها بسیار حیاتی و لازم است و مردم نباید با حرکت دادن وسایل نقلیه فاقد چراغ و سیستم روشنایی جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند.



اختلاف خانوادگی راز قتل همسر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اختلاف خانوادگی انگیزه ای شد که زن همسر خود را در اسلام آباد غرب به قتل برساند.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره خود کشی در یکی از روستاهای این شهرستان سریعا عوامل گشت کلانتری به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه مشاهد کردند مردی حدودا ۶۷ ساله بعلت اصابت گلوله از ناحیه قفسه سینه و شکم بر روی تخت محل نگهبانی فوت کرده است.

سرهنگ سرتیپ نیا افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و بنا به اظهارات همسر مقتول، خودکشی مقتول با اسلحه شکاری به نظر می رسید.

وی اضافه کرد: با بازسازی مجدد صحنه تیر خوردگی، کارآگاهان پلیس آگاهی به موضوع خودکشی مشکوک و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت : با تلاش و پیگیری سریع ماموران پلیس آگاهی تنها مظنون این حادثه که همسر مقتول بود برای بازجوئی به پلیس آگاهی احضار و در کمتر از ۲۴ ساعت با پرده برداشتن از جنایتی هولناک به قتل همسر خود اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: قاتل ۶۵ ساله اختلاف خانوادگی را تنها دلیل قتل همسر خود داشت و گفت روز قبل از جنایت همسرم با فرو کردن سرم در حوض آب قصد خفه کردن من را داشت که از دست وی فرار کردم و شب حادثه وقتی همسرم در اتاق محل نگهبانی خواب بود اسلحه را از پشت سر وی بلند کردم و باشلیک گلوله به طرف سینه و شکم وی را به قتل رساندم.

سرهنگ سرتیپ نیا در پایان افزود: قاتل پس از تکمیل شدن پرونده در اجرای دستور مقام قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دستگیری سارق مسلح احشام در کرمانشاه

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارق مسلح احشام در یکی از روستاهای اطراف شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ" علیرضا مرزبانی" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در روستای خرس آباد ماموران انتظامی شهرستان به منظور بررسی موضوع وارد عمل شدند و شناسایی سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی توضیح داد: ماموران یگان امداد با انجام اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری سارقان به محل تردد آنان در جاده سراب نیلوفر و راه های احتمالی فرار آنها اعزام شدند.

جانشین انتظامی کرمانشاه یادآور شد:پس از گذشت حدودا ۲ ساعت از وقوع سرقت سارق که به وسیله یک خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال احشام سرقتی بود توسط ماموران یگان امداد شناسایی که بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت سرسام آوری اقدام به فرار کرد.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: در ابتدای شهر کرمانشاه متهم با پیاده شدن از خودرو به منظور فراز از چنگال قانون شروع به تیراندازی به سوی ماموران کرد که در تیراندازی متقابل پلیس مجروح و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، گفت: در بازرسی از خودروی متهم تعداد شش راس گوسفند سرقتی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ مرزبانی تاکید کرد: کار اطلاعاتی به منظور شناسایی و دستگیر سایر افراد احتمالی مرتبط با این سارق مسلح در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی سرقت احشام در سال جاری گفت: در سه ماه اول سال، ۷۱ فقره سرقت احشام در سطح استان اتفاق افتاده که با تلاش ماموران ۸۳ مورد سرقت احشام که برخی از آنها مربوط به سال گذشته بوده، کشف شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین