|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
وابسته به جريان دلواپس، براي توجيه اين حرکت دشمن‌شادکن دوستان خود که تيتر شعف‌انگيز رسانه‌هاي صهيونيستي هم شد، در تحليلي بسيار کارشناسانه و دقيق! مدعي شدند «چه‌بسا عناصر مأموريت‌داري (البته عوامل آن را وزارت اطلاعات شناسايي کرده‌ است) برنامه داشته‌اند تا از اين طريق براي روحاني مظلوم‌نمايي کنند».
پس از اقدام ناپسند انجام‌شده در راهپيمايي ضد‌صهيونيستي روز جهاني قدس، يعني سردادن شعارها و انجام اقدامات ساختارشکن و انحرافي عليه رئيس‌جمهوري منتخب اکثريت مردم که براساس اصل ١١٣ قانون اساسي، شخصيت دوم کشور محسوب مي‌شود، معاون‌اول محترم ايشان و نايب‌رئيس مجلس، برخي کارشناسان زبده...

...وابسته به جريان دلواپس، براي توجيه اين حرکت دشمن‌شادکن دوستان خود که تيتر شعف‌انگيز رسانه‌هاي صهيونيستي هم شد، در تحليلي بسيار کارشناسانه و دقيق! مدعي شدند «چه‌بسا عناصر مأموريت‌داري (البته عوامل آن را وزارت اطلاعات شناسايي کرده‌ است) برنامه داشته‌اند تا از اين طريق براي روحاني مظلوم‌نمايي کنند». جل‌الخالق از اين‌همه هوش و شم بالاي سياسي!! حال از اين کارشناسان زبده سياسي! اين سؤال پرسیده می‌شود: توهين‌هایي که روز جهاني قدس و نماز عيد سعيد فطر از يک تريبون مقدس و عمومي متعلق به همه ملت، عليه رئيس‌جمهوري محترم و محبوب مردم، انجام شد و صداوسيما هم که اصلا با واژه «سانسور» آشنا نيست، براي بهره‌برداري مردم در سراسر کشور، آن را به‌طور کامل و مستقيم به سمع و نظر مردم رساند و گزارشي خبري نيز از برخي ابيات آن بازپخش و رسالت رسانه‌اي خود را کامل ايفا کرد، چگونه با «مظلوم‌نمايي» قابل تفسير و تأويل است؟ آيا به ستاد نماز جمعه يا صداوسيما هم از سوی دولت، براي مظلوم‌نمايي رئيس‌جمهور، مأموريت ويژه داده شده بود؟ يا مداح معروف و پرحرارت، عامل و اجيرشده مقامات دولتي، براي مظلوم‌نمايي بيشتر دکتر روحاني بوده است؟ راهنمايي و تحليل کارشناسانه اين افراد دلواپس، براي مردم ايران به‌ويژه حاميان دولت روحاني، مزيد امتنان خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین