|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» نوشته حجت‌الاسلام حسن روحانی یکی از آثار پرفروش غرفه آثار رئیس‌جمهور در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شد.
در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان کتاب پرفروش و پراستقبال‌کننده به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شد.

این کتاب درباره برنامه هسته‌ای کشور است که در واقع کارهایی بوده که در دوره آقای روحانی در راستای برنامه هسته‌ای کشور صورت گرفته است که در آن متن مذاکرات با وزرای خارجه آلمان، انگلستان و فرانسه در تهران آورده شده است.

کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» چاپ ششم این اثر است که با قیمت 18 هزار تومان منتشر و در غرفه آثار رئیس‌جمهور که در غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع شده است، با تخفیف 10 درصدی به علاقمندان ارائه می‌شود.

از دیگر کتاب‌هایی که از حجت‌الاسلام حسن ر وحانی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارائه شده است می‌توان به کتاب «امنیت ملی و نظام اقتصادی اقتصادی»، «مقدمه‌ای بر تاریخ امامان شیعه» و مجموعه سه جلدی «اندیشه‌های سیاسی امام» اشاره کرد.

کتاب «سن اهلیت و مسئولیت قانونی در فقه اسلامی و نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران» و جلد نخست کتاب «خاطرات دکتر حسن روحانی» یکی دیگر از آثار رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محسوب می‌شود.

گفتنی است کتاب «خاطرات دکتر حسن روحانی» در جلد اول به خاطرات رئیس‌جمهور از سال 42 تا 57 اختصاص دارد که جلد دوم آن نیز هنوز به چاپ نرسیده است.

براساس این گزارش، غرفه آثار رئیس‌جمهور در غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع در سکوی شبستان مصلای امام خمینی(ره) روبه‌روی محراب برپا شده است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین