|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۶۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
در هفته‌های اخیر جنگ رسانه‌ای محسوسی بین دو باشگاه نفت و سایپا و به طور مشخص علی دایی شکل گرفته بود.
 در هفته‌های اخیر جنگ رسانه‌ای محسوسی بین دو باشگاه نفت و سایپا و به طور مشخص علی دایی شکل گرفته بود.

جذب چند بازیکن سابق نفت توسط دایی و پیوستن آنها به سایپا حسابی نفتی‌ها را دلخور کرده بود و باشگاه نفت بازیکنانی را که به سایپا رفته بودند، به محرومیت توسط سازمان لیگ تهدید کرده بود. علی دایی هم در پاسخ، تلویحا باشگاه نفت را به برده‌داری! متهم کرده بود.

با قبول هدایت نفت توسط علی کریمی به نظر می‌رسد در روزهای آینده باید شاهد علنی‌تر شدن جنگ نفت و سایپا و به عبارت بهتر جنگ کریمی و دایی باشیم. امروز در خبری که در سایت باشگاه نفت منتشر شد، مشخص شد که کریمی خواهان تمدید قرارداد چند بازیکن تیمش شده است.

مرور فهرست بازیکنان نفت نشان می‌دهد که منظور کریمی نه بازیکنان فعلی و باقی‌مانده این تیم، بلکه بازیکنانی است که با فسخ یک‌طرفه قراردادشان از این تیم جدا شده و بیشترشان به سایپا پیوسته‌اند. با این خواسته کریمی، باشگاه نفت قطعا با پیگیری بیشتر و مصرانه‌تر خواهان بازگشت بازیکنانش خواهد شد و اگر موفق به این کار شود، ضربه سختی به سایپا و علی دایی خواهد خورد.

حداقل 3 بازیکن سابق نفت با فسخ یک‌طرفه قراردادشان با این تیم به سایپا‌ رفته‌اند و اگر مجبور به بازگشت به باشگاه سابق‌شان شوند، دایی 3 بازیکن جدید خود را از دست خواهد داد و مجبور خواهد شد از میان بازیکنان باقی‌مانده در فصل نقل و انتقالات جانشین آنها را پیدا کند که اصلا کار آسانی نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین