|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۶۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
همچنین این بانک بیش‌از ٤٠ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال سرمایه در گردش را به ١١ هزار بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط را در اقصی نقاط کشور پرداخت کرده است.
مدیرعامل بانک صادرات از رشد ٧٤ درصدی فعالیت‌های ارزی بانک صادرات خبر داد.

سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص فعالیت‌های این بانک اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت بانک صادرات ١١ هزار طرح اقتصادی کوچک و متوسط در مدار تولید قرار گرفت.

وی افزود: همچنین این بانک بیش‌از ٤٠ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال سرمایه در گردش را به ١١ هزار بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط را در اقصی نقاط کشور پرداخت کرده است.



مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطر نشان کرد: این بانک در سال گذشته ٢٣٢ هزار میلیارد ریال‌تسهیلات به  ٢١٢ هزار طرح اقتصادی دربخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت کرد. ضمن آن که افزایش اشتغال‌ و رفع موانع تولید و حمایت از بنگاه‌های تولیدی در سال ٩٦ را نیز در اولویت برنامه‌های اعتباری خود قرار داده‌ایم.

زراعتی تصریح کرد: بانک صادرات ایران با برخورداری ٢٥٠٠ شعبه در داخل و ٢٢ شعبه و واحد بانکی در خارج از کشور، بالغ بر ۲۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته به بخش‌های گوناگون از جمله صنعت، معدن، کشاورزی و طرح‌های زود بازده تزریق کرد.

وی ادامه داد: احداث و راه اندازی ٨٩ طرح بزرگ ملی و عمرانی نیز در سال ١٣٩٥ با تسهیلات ١٢٥ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات انجام شده است.

زراعتی با اشاره به صدور ضمانت‌نامه‌ها و گشایش‌های اعتبارات ارزی گفت: رشد ٧٤ درصدی فعالیت‌های ارزی بانک صادرات گواه این مدعاست.

وی افزود: بانک صادرات ایران از سال قبل برنامه تقویت بانکداری خرد را در دستور کار قرار داده به طوری که حجم تسهیلات اعطایی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در سال ۱۳۹۵ رقمی به ارزش ۶۱هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به ۱۴ هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین