|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۶۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
این وسایل شامل کشتی صبا ، تاب زنجیری ، سازه های بادی ( سرسره بادی) در بوستان کوهپایه شیراز و سازه های بادی بوستان باغ ملی و همچنین دستگاه آفتاب مهتاب ( چرخ فلک کودک) در پارک آزادی شیراز می باشد.
مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: در راستای طرح نظارت بر پارکهای بازی استان ۵ وسیله بازی در شهر شیراز پلمپ گردید.

به نقل از روابط عمومی استاندارد فارس  مرتضی رهنما، گفت : پیرو اخطارهای قبلی به بهره برداران وسایل بازی کارشناسان اداره کل استاندارد فارس طی هفته گذشته ۵ وسیله بازی را در پارکهای شیراز بدلیل نداشتن تاییدیه استاندارد پلمپ کردند.

 وی افزود: این وسایل شامل کشتی صبا ، تاب زنجیری ، سازه های بادی ( سرسره بادی) در بوستان کوهپایه شیراز و سازه های بادی بوستان باغ ملی و همچنین دستگاه آفتاب مهتاب ( چرخ فلک کودک)  در پارک آزادی شیراز می باشد.

مدیر کل استاندارد فارس ضمن هشدار به بهره برداران وسایل بازی پارکها در خصوص استانداردسازی وسایل بر برخورد جدی با متخلفین بویژه در ایام تعطیلات تاکید کرد.

رهنما افزود: با توجه به اینکه استان فارس بخصوص شهر شیراز دارای ظرفیت گردشگری بالایی است لذا وسایل شهربازی پارکها مرتبا مورد استفاده قرار میگیرند و در صورتیکه وسیله ای در پارکهای شهر شیراز فاقد تاییدیه استاندارد باشد از ادامه فعالیت آن جلوگیری و متخلف به مراجع ذی صلاح معرفی می شود.

وی تصریح کرد: وضعیت استاندارسازی وسایل بازی در پارکهای شهر شیراز با توجه به همکاری خوب شهرداری شیراز مناسب است و بیش از ۹۰ درصد وسایل استانداردسازی شده است .

مدیر کل استاندارد فارس از مردم خواست در هنگام استفاده از وسایل بازی تاییدیه استاندارد را از مسئول وسیله بازی درخواست کنند و در صورتیکه وسیله فاقد تاییدیه استاندارد باشد جدا از استفاده کردن آن خودداری کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین