|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۶۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
نقد به یک سپاهی نقد به کل سپاه نیست و نقد به یک نماینده مجلس نقد به قوه مقننه نیست و نقد به یک مسئول نقد به قوه مجریه نیست و این باور باید بین مسئولان و دست‌اندرکاران نهادینه شود.
عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت ایستادگی در برابر مستکبران جهان، گفت: ایجاد وحدت و همبستگی مهمترین نیاز امروز انقلاب و ولایت فقیه محور اتحاد در انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در مسجد حظیره یزد برگزار شد، با اشاره به این که داعشی‌های دهه 60 منافقین کور دل بودند، اظهار کرد: آرامش و امنیت فعلی کشور مدیون ایثارگری های شهدایی نظیر شهید صدوقی، شهید بهشتی است.

وی دهه شصت را دهه خلوص انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: خون پاک شهدای هفت تیر انقلاب را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بیمه کرده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان این که الان در آستانه دهه پنجم انقلاب هستیم، گفت: هجمه گسترده به مقدسات و ارزش‌های اصیل دین و انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله مهمترین رویدادهای بخش پنجم انقلاب اسلامی ایران است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت بیداری اسلامی، افزود: در شرایط کنونی تردیدی نباید کرد که این جریانی ساماندهی شده بر علیه اساس دین و زیربنای انقلاب اسلامی است.

رسانه‌ها نقش خود را در تثبیت اعتقادات انقلابی جوانان ایفا کنند

آیت الله خاتمی تاکید کرد: خانواده باید فرزندان خود را در یابند، علما باید بیشتر در صحنه تبیین اعتقادات وارد شوند به ویژه برای جوانان، رسانه‌ها باید بیش از پیش احساس تکلیف کنند و وارد تثبیت اعتقادات دینی و انقلابی جوانان شوند.

وی با بیان این که این دهه عمق کینه دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: دشمنان در این دهه تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا از گستردگی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف جلوگیری کنند.

این مقام مسئول مقاومت را تنها راه ایستادگی و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و بیان کرد: در عرصه انقلاب اسلامی هر گامی که عقب نشینی کنیم، دشمنان 10 قدم علیه ایران و ارزش‌های انقلاب پیشروی می‌کند.

امام جمعه موقت یزد با بیان این که مقابله با ظرفیت‌های موشکی ایران از جمله مهمترین اقدامات و برنامه‌های در دستور کار آمریکا و متحدانش است، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایران اسلامی حتی یک قدم از پیشرفت‌های موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم مستکبران هزینه بردار است، تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی مستلزم قدرت نظامی و اقتدار نیروهای نظامی و دفاعی است.

وی تغییر از درون را استراتژی جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران عنوان کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها با بیان کلمه نفوذ به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی ایران تذکر داد که راه‌های نفوذ دشمنان دین و نظام اسلامی ایران را مسدود کنند.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را محور وحدت دانست و بیان کرد: اتحاد و همبستگی مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی و انقلاب است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که در جامعه اسلامی هیچ کس نباید اهانت کند، تصریح کرد: نه مسئولان حق دارند به مسئولان اهانت کنند و نه مسئولان حق دارند به مسئولان اهانت کنند.

ولایت فقیه مهمترین عنصر انقلاب اسلامی ایران است

این مقام مسئول هجمه علیه ستون انقلاب را یکی دیگر از ویژگی‌های بخش پنجم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: ولایت فقیه مهمترین عنصر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این که مسئله ولایت فقیه مسئله اقتدار و عزت ایران اسلامی است، اظهار کرد: هجمه به نهادهای انقلابی نظیر قوه قضائیه از دیگر هجمه‌های اخیر دشمنان دین و نظام اسلامی است.

آیت الله خاتمی با بیان این که شورای نگهبان همیشه مورد هجمه دشمنان دین و نظام اسلامی بوده و است، حمایت از قوای مجریه، قضائیه و مقننه ضروری است.

وی در پایان تأکید کرد: نقد به یک سپاهی نقد به کل سپاه نیست و نقد به یک نماینده مجلس نقد به قوه مقننه نیست و نقد به یک مسئول نقد به قوه مجریه نیست و این باور باید بین مسئولان و دست‌اندرکاران نهادینه شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین