|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
مشاور رسانه ای محمد رضا عارف صدور مجوز دانشگاه خوارزمی را مربوط به دهه 80 و اوایل تاسیس بنیاد امید ایرانیان دانست و گفت: عارف 24 اردیبهشت برای افتتاح سومین دفتر استانی بنیاد به شیراز سفر می کند.
«علیرضا خامسیان» با بیان این مطلب افزود: عارف در جریان این سفر علاوه بر افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان، روز چهارشنبه در دانشگاه شیراز نیز سخنرانی می کند.

وی دیدار و گفت و گو با فعالان مدنی و اجتماعی استان فارس را از دیگر برنامه های عارف به شیراز عنوان کرد.

خامسیان یادآور شد، نخستین شعبه استانی بنیاد امید ایرانیان فروردین ماه در مشهد مقدس و دومین شعبه آن در اصفهان افتتاح شد.

وی درباره اخبار منتشر شده درباره صدور مجوز جهت تاسیس دانشگاه برای عارف نیز گفت: این مجوز مربوط به گذشته است و در دهه هشتاد این مجوز صادر شد و ربطی به مقطع فعلی و روی کار آمدن دولت یازدهم ندارد.

وی تاکید کرد: مجوز تاسیس دانشگاه در دهه 80 و در اوایل تاسیس بنیاد امید ایرانیان صادر شد اما به دلیل مباحث اقتصادی و هزینه های مربوط به راه اندازی دانشگاه، تاکنون اقدامی برای راه اندازی آن صورت نگرفته است.

بنیاد امید ایرانیان یک نهاد غیردولتی است که در سال 88 به ریاست محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مجوز خود را از سازمان ثبت شرکت ها دریافت کرد.

این نهاد فعالیت خود را بعد از انتخابات اخیر ریاست جمهوری افزایش داد و کمیته ها و کارگروه های آن برای هم اندیشی اندیشمندان و فعالان فرهنگی و دانشگاهی فعال شده است.

وزارت کشور اواخر سال گذشته مجوز فعالیت بنیاد امید ایرانیان را در گستره کشوری به مدیرعاملی مرتضی حاجی صادر کرد و از این رو امسال راه اندازی دفاتر استانی بنیاد امید ایرانیان در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

این بنیاد بهمن ماه سال گذشته مجوز انتشار روزنامه امید ایرانیان را به صاحب امتیازی محمدرضا عارف از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین