|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
مذاکرات هسته ای ایران و 5 +1 اکنون در مرحله توافق نهایی است، توافق اولیه با حفظ اقتدار هسته ای ایران امضا شد، اما اکنون مخالفان دولت، قرار است در همایشی «دلواپس»ی های خود را ...
اندکی به یکسالگی دولت یازدهم باقی نمانده،قرار است،رییس جمهور در یکسالگی دولتش، از آنچه در این 12 ماه انجام داده برای مردم بگوید،اما این روزها مخالفان دولت از هر رسانه و تربیون و فرصتی برای تخریب دولت استفاده می کنند؛ همایش«دلواپسیم» برای این منظور با حضور همه کسانی که زمانی برای دولتهای قبل گریبان چاک می کردند برگزار شده و قرار است تا مخالفان تابلو دار دولت، در این همایش گرد هم بیایند و به قول خودشان از توافق ضعیف ژنو! سخن بگویند!

اکنون در آستانه توافق نهایی با 5+1 برای بستن پرونده ای که 10 سال قبل گشوده شد، مخالفان دولت دلواپسی های خود را با هم درمیان می گذارند!

هنگامی که نام حسن روحانی بر برگه رای دهندگان نقش بست و از صندوقهای رای در 24 خرداد بیرون آمد،مردم به گروه های سیاسی درسی تاریخی دادند، ملت خسته از کشمکهای چند ساله سیاسی و گروهی و جناحی به اعتدال رای دادند، تا بلکه به مدد این اعتدال اقتصاد نابسامان،سامان یابد و افقی جدید برای ایران مقتدر در عرصه جهانی گشوده شود، دستگاه دیپلماسی جدید قول داد تا پرونده هسته ای بسته شود، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به مردم اطمینان داد که با اقتدار مذاکره کرده و هیچ حقی از ملت به هیچ کس واگذار نشده و نخواهد شد، اما مخالفان همچنان بر یک پاشنه ایستادند که «وانظاما» و «وا انقلابا»! رییس جمهور و وزیر امور خارجه بارها اعلام کردند که فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران تعطیل و یا متوقف نمی شود و به تعبیر مقام معظم رهبری،« برای شکستن فضای ضد ایرانی» در نهایت مذاکرات به توافق نامه ژنو منتج شد.

سفر روحانی به نیویورک مقدمه ای برای آغاز دور جدید مذاکرات و در نهایت امضای توافق نامه هسته ای میان ایران و 5+1 شد؛مقام معظم رهبری  در این خصوص اعلام کردند:«ما از تحرک دیپلماسی دولت از جمله سفر نیویورک حمایت می کنیم زیرا به دولت خدمتگزاراعتماد داریم و به آن خوشبین هستیم» و تیم هسته ای نیز با حمایتهای ایشان با 5+1 بر سر میز مذاکره با غرب به توافق رسید.

در جریان مذاکرات ایشان خطاب به مخالفان دولت نیز گفتند:«دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند»،اما همچنان مخالفان تمام وقت دولت بر همان مدار سابق چرخیدند ودر حالی که سعی بر مخالف نشان دادن گروه مذاکره هسته ای با اصول انقلاب و نظام بودند، ایشان در خصوص اعضای تیم مذاکره کننده،آنها را«فرزندان انقلاب» نامیدند.

در حالی که مخالفان از توقف مذاکرات سخن می گفتند،مقام معظم رهبری  بر ادامه ان تاکید و عنوان کردند:«این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست» و این خطی است که گروه مذاکره کننده همواره بر آن تاکید کرده و آن را ادامه می دهد.

مذاکرات هسته ای ایران و 5 +1 اکنون در مرحله توافق نهایی است، توافق اولیه با حفظ اقتدار هسته ای ایران امضا شد، اما اکنون مخالفان دولت، قرار است در همایشی «دلواپس»ی های خود را از توافقی که آنها آن را «توافق ضعیف» می نامند، زمزمه کنند، « دلواپسیم»،نشستی که با حضور غلامحسین الهام، حمید رسایی،مهدی کوچک زاده، حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام آقا تهرانی، حجت الاسلام نبویان، علی رضا زاکانی و ... تشکیل خواهد شد .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۳
یک شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
0
1
اینها آویزون سیاست اند همین! هنوز هم دست از سر بیت المال بر نمی دارند
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
0
..........دولت روحانی.من دیروز جزو کسانی بودم که تو همایش دلواپسیم شرکت کردم.اینو بدونید که ما مخالفان،از هیچ کوششی برای تخریب دریغ نمیکنیم،کلیپ من روحانی و دارم پخش میکنم.تا شما ها باشید که 8سال مارو تخریب نکنید.دست بالای دست بسیار است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
0
ماااااااااااا دلواااااااااااپسییییییییییییییییم

ما دلواپسیم که طرفداران نتانیاهو با نام انقلابی دو آتشه (خوارج ) در ایران جهت خارج کردن مدار از مسیر اعتدال زیاد شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین