|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۶۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بازگشت مسافران از تعطیلات عید سعید فطر موجب ترافیک سنگین و روان در محورهای مواصلاتی استان قزوین شده است.
 رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بازگشت مسافران از تعطیلات عید سعید فطر موجب ترافیک سنگین و روان در محورهای مواصلاتی استان قزوین شده است.

سرهنگ بیگلری در خصوص وضعیت راههای استان اظهارداشت: با توجه به بازگشت برخی مسافران از مسافرت های تعطیلات عید سعید فطر شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در محور قزوین به رشت در مسیر بازگشت شاهد ترافیک سنگین ولی روان هستیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: از رانندگانی که در این محور در حال بازگشت به سمت قزوین هستند انتظار داریم با احتیاط رانندگی کنند و به توصیه های پلیس توجه کنند.

محور قزوین به آبیک ترافیک سنگین دارد

سرهنگ بیگلری اظهارداشت: همچنین در محور زنجان به قزوین در مسیر بازگشت ترافیک سنگین داریم که با حضور موثر پلیس شاهد روانی تردد هستیم.

وی بیان کرد: در کنار بازگشت برخی از مسافران از تعطیلات عید فطر امروز سه شنبه شاهد آغاز سفرهای تابستانی از سوی برخی از هموطنانمان هستیم و در مسیرهای رفت و برگشت ترافیک سنگین داریم.

بیگلری گفت: در بعدازظهر امروز سه شنبه همچنین مسیر قزوین به آبیک و کرج از ترافیک سنگین و روان برخوردار است.

۶۰ درصد سوانح جاده ای ناشی از بی توجهی به خودروی جلویی

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: ۶۰ درصد سوانح جاده ای در محورهای مواصلاتی ناشی از بی توجهی به رعایت فاصله از خودروی جلویی است که از رانندگان انتظار داریم این مورد را رعایت کنند.

وی اظهارداشت: سایر علت های سوانح جاده ای سرعت و سبقت غیرمجاز است که از رانندگان درخواست می شود به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه، توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و توصیه های پلیس موجب کاهش سوانح جاده ای است.         

بازگشت را به روزهای پایانی هفته موکول نکنید

بیگلری در ادامه اظهارداشت: با توجه به این که در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز پیش بینی می شود محورهای استان دارای حجم سنگین ترافیک باشد از مردم انتظار داریم زمان بازگشت خود را به پایان هفته موکول نکنند و با تنظیم سفر خود برای بازگشت در روزهای آینده به کاهش ترافیک کمک کنند. 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین