|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
با موضوع واقعه11 سپتامبر
کد خبر: ۱۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
برخی از منتقدان نیز معتقدند که علی رغم خطوط قرمزی که در آمریکا در خصوص موضوع 11 سپتامبر وجود دارد،می توان گفت که وی برای ساخت ان شجاعت و جسارت به خرج داده است.
از سوی معاونت امور بین الملل جشنواره فیلم دفاع مقدس نمایش فیلم سینمایی«عملیات ترور» با موضوع واقعه 11 سپتامبر به تهیه کنندگی «آرت الیور» و کارگردانی«پائول کراس»به همراه نقد و بررسی با حضور تهیه کننده فیلم و نادر طالب زاده منتقد سینما در مرکز فرهنگی و هنری،اسوه و با حضور جمعی از اهالی رسانه و هنرمندان سینما برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در جلسه نقد و بررسی، آرت الیور،تهیه کننده آمریکایی این فیلم در ابتدا در خصوص انگیزه اش برای ساختن این اثر و این که بدون حمایت و به صورت مستقل وبا هزینه شخصی خود این فیلم را تهیه کرده توضیحایت ارائه داد.

در ادامه جلسه نقد و بررسی،منتقدان و اهالی رسانه این فیلم را فاقد ارزش هنری دانستند، که در این خصوص علی رضا نیاکان،کارگردان و کارشناس هنری در این خصوص گفت:این فیلم ساختاری ضعیف دارد،وجود سکانسهای بی ربط از ارزش این اثر کاسته است،به نظر می رسد این فیلم به جای اینکه واقعه 11 سپتامبر را نقد و بررسی کند،گویی بیشتر به بیان سیاست های دولت امریکا در این خصوص پرداخته است.

نیاکان در ادامه افزود: البته برخی از منتقدان نیز معتقدند که علی رغم خطوط قرمزی که در آمریکا در خصوص موضوع 11 سپتامبر وجود دارد،می توان گفت که وی برای ساخت ان شجاعت و جسارت به خرج داده است.

گفتنی است،تهیه کننده آمریکایی این فیلم پس از پایان نمایش به سوالات خبرنگاران و منتقدان پاسخ گفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین