|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۶۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
باند جنوب به شمال آزاد راه پردیس، به خصوص در محدوده رودهن نیز ترافیک نیمه سنگین دارد و حرکت خودروها به آرامی صورت می پذیرد.
 رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین محورهای هراز و فیروزکوه گفت: شهروندان در صورت امکان سه شنبه اقدام به مسافرت کنند.

سرهنگ سیاوش محبی، با تشریح اوضاع ترافیکی شرق استان تهران اظهار داشت: باند جنوب به شمال محور هراز در طول محور به سمت شمال دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: باند جنوب به شمال آزاد راه پردیس، به خصوص در محدوده رودهن نیز ترافیک نیمه  سنگین دارد و حرکت خودروها به آرامی صورت می پذیرد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به محور فیروزکوه نیز گفت: باند جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز ترافیک نیمه سنگین دارد که این ترافیک نیمه سنگین و حرکت کند خودروها در محدوده شهرستان دماوند بیشتر حس می شود.

محبی اضافه کرد: در محور امام رضا(ع) نیز ترافیکی روان برخوردار در جریان است و مشکل ترافیکی نداریم.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین حاکم بر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در باند خروج از پایتخت، گفت: شهروندان عزیز برای آغاز مسافرت تعجیل نکنند و در صورت امکان ساعت حرکت خود را در تمام ساعات روز توزیع کرده و یا آغاز مسافرت خود را به روز سه شنبه بیاندازند و از حرکت در شب حتی الامکان بپرهیزند، چرا که امکان تصادف در شب بسیار بیشتر از روز روشن است.

محبی گفت: پلیس در طول مسیر در خدمت مردم عزیز بوده و به خدمتگزاری می پردازد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین