|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
علی‌اکبر صالحی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.
علی‌اکبر صالحی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزه یکسو شد و عید آمد و دلها برخاست

می زخمخانه به جوش آمد و می باید خواست

باده نوشی که در او روی ریایی نبود

بهتر از زهدفروشی که در او روی و ریاست

اکنون که به یمن الطاف الهی و در پرتو عنایات خداوندی، ماه صیام رو به پایان نهاده و امت اسلامی و دلباختگان شریعت محمدی (ص)، خصم درون و اهریمن نفس را به کمند صبر و شکیبایی مهار نموده‌اند، برخود فرض می‌دانم تا بدین وسیله پیروزی مومنان و موحدان در میدان جهاد اکبر و فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه تمامی پیروان آیین حنیف اسلام به ویژه هموطنان عزیز در جای جای میهن عزیز اسلامی تبریک عرض نمایم.

امید است تا به برکت فرارسیدن این ایام مبارک، روح تعاون و همدلی در کالبد امت اسلامی دمیده شود و زمینه لازم برای رهایی سرزمین‌های اسلامی از چنبره افراطی‌گری و خشونت فراهم آید.

باشد تا همه عالمان، سیاستمداران، اندیشمندان و روشنفکران مسلمان دیگر بار، پرچم اتحاد و همبستگی اسلامی را به اهتزاز درآورده و دشمنان و بدخواهان جهان اسلام را در تحقق بخشیدن به امیال و اغراض خویش مأیوس سازند و از این رهگذر، جلوه‌ای دیگر از بیداری اسلامی و اخوت ایمانی را در برابر دیدگان جهانیان هویدا نموده و توده‌های رنج دیده و ستم کشیده در سراسر بلاد اسلامی به ویژه برادران و خواهران ایمانی خود در منطقه بحران‌زده خاورمیانه را به ساحل آزادی و رهایی از قید افراط‌گرایی راهبری نمایند. تا باد چنین باد.

گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید

هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین