|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۶۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: داعشی ها هم خود را به ظاهر مومن و متدین نشان می دهند ولی ایمانشان تنها در ظاهر استد.
 دو نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اهانت خودسرها به رییس جمهور و معاون اول وی، این اقدام را ضد حفظ منافع ملی دانستند.

علی نوبخت درباره افرادی که در راهپیمایی روز قدس به رییس جمهوری و معاون اول او توهین کردند گفت: افرادی که دست به این اقدام زدند یا نادان و گول خورده هستند یا جاسوس و مزدبگیران اسرائیل؛ این ها مصداق دوست نادان و دشمن دانا هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: داعشی ها هم خود را به ظاهر مومن و متدین نشان می دهند ولی ایمانشان تنها در ظاهر استد.

نوبخت اضافه کرد: مدت هاست که شاهد این ماجراها هستیم. قوه قضاییه به طور جدی وارد عمل شود زیرا جرم عمومی است و باید به سرعت به آن ورود کرد. البته دادستان هم به این موضوع اذعان داشته است.

نوبخت از دستگاه های اطلاعاتی خواست افرادی که این گونه توهین می کنند را بیشتر رصد کنند تا مشخص شود به کدام کشورها وصل هستند و از کجا تغذیه می شوند.

تخریب ها خلاف منافع ملی است

غلامرضا حیدری نیز در مورد توهین های انجام شده به رئیس جمهوری و معاون اول او در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این تندروی ها جامعه را به سمت دو قطبی شدن سوق داده است، همان طوری که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند نباید جامعه را دو قطبی کرد.

وی افزود: بدیهی است که این گونه اقدامات در راستای منافع ملی کشور نخواهد بود، زمانی که ما طبق قانون اساسی نظام انتخاباتی را پذیرفته ایم باید قانون برای ما فصل الخطاب باشد، زمانی که این رقابت های انتخاباتی تمام می شود، باید تبدیل به همکاری و همفکری برای پیشبردن منافع ملی شود به ویژه این که شاهدیم برخی کشورهای همسایه همچنین صهیونیست ها علیه منافع ملی ایران از هر حقه و نیرنگی استفاده می کنند.

حیدری تاکید کرد: این توهین ها و تخریب ها آگاهانه یا ناآگاهانه ائتلاف با صهیونیست هاست در این راستا جبهه اصلولگرایی خودشان ورود پیدا کنند، اعتراض کنند و از رئیس قوه قضاییه بخواهند با این موضوع برخورد جدی کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین