|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۶۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
رسانه جنگ سوریه نیز اعلام کرد، هلی‌کوپتر اسرائیلی به جبهه النصره و گروه‌های هم‌پیمان آن برای حمله به مقرهای ارتش سوریه در شهر البعث کمک کرد.
 به دنبال بمباران پایگاه‌های سوریه توسط ارتش رژیم صهیونیستی که در واکنش به خمپاره‌های شلیک شده سوری به منطقه جولان اشغالی بود، نخست‌وزیر این رژیم تهدید کرد، هرگونه شلیک به مناطق تحت نفوذ اسرائیل را به شدت پاسخ خواهد داد.

 به نقل از سایت شبکه الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: «هرگز شلیک گلوله به سمت خاک خود را از سوی هیچ گروهی نخواهیم پذیرفت.»

در همین حال آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله‌های هوایی، گفت: «اسرائیل نسبت به اقدامات سوریه بی‌تفاوت نخواهد بود حتی اگر گفته شود که این خمپاره‌ها در نتیجه جنگ داخلی سوریه به سمت اسرائیل شلیک شده است.»

پیشتر نیز یک سخنگوی نظامی صهیونیستی گفته بود: «جنگنده‌ای که حمله‌ای در منطقه‌ای از سوریه انجام داد بیشتر از ۱۰ خمپاره را به سمت بخشی از منطقه جولان که تحت کنترل ارتش اسرائیل است، پرتاب کرد.»

ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود: «نیروهای هوایی دو تانک ارتش سوریه را هدف قرار دادند.»

از سوی دیگر ارتش سوریه حمله راکتی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از داخل اراضی اشغالی به سمت ساختمان‌های شهر البعث واقع در قنیطره را تایید کردند که موجب کشته شدن تعدادی و همچنین وقوع خسارت‌های مالی شد.

رسانه جنگ سوریه نیز اعلام کرد، هلی‌کوپتر اسرائیلی به جبهه النصره و گروه‌های هم‌پیمان آن برای حمله به مقرهای ارتش سوریه در شهر البعث کمک کرد.

به گزارش این رسانه، هلی‌کوپتر اسرائیلی مناطقی در نزدیکی ساختمان استانداری را در شهر البعث هدف گرفت. دو تن در این حملات کشته شدند.

در عین حال النصره نیز همزمان با بمباران ارتش اسرائیل دست به یک ضد حمله زد اما المیادین گزارش داد، ارتش سوریه حمله شدید النصره را به اطراف شهر البعث خنثی کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین