|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۶۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم در این باره واکنش نشان داد و گفت: اهانت به رئیس جمهوری، معاون اول و نایب رییس مجلس، آن هم در روزی که نماد وحدت علیه دشمنان اسلام است مصداق واقعی بازی خوردن از دشمن است !!
  سه عضو دولت یازدهم در واکنش به اهانت عده اندکی به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در راهپیمایی روز جهانی قدس، در پیام های جداگانه ای در حساب توئیتری خود نوشتند: اقدام زشت نمی تواند وحدت ملی و حمایت قاطع از رئیس جمهوری را خدشه دار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، روز جمعه و در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس روز وحدت و اتحاد جهان اسلام برای مقابله با جنایات صهیونیست ها، عده ای همزمان با حضور رئیس جمهوری، معاون اول و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان، شروع به سردادن شعارهایی کردند که این وحدت و انسجام ملی را مورد هدف قرار داده بود.

از این رو معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به این اقدام، نوشت: اقدام زشت عده قلیلی با هتاکی و توهین به رئیس جمهوری نمی تواند وحدت ملی، اقتدار مردم ایران و حمایت قاطع از آقای روحانی را خدشه دار کند.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده نیز در حساب توئیتری خود نوشت: ‏وحدت‌شکنی در روز قدس همگامی با تلاش‌های بی‌وقفه اشغالگران قدس برای انحراف جهان اسلام از مساله فلسطین است.

همچنین زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این مساله واکنش نشان داد و اظهار کرد: توهین به رئیس جمهوری در روز قدس، پاسخ ناشایست افراط گرایان به انتخاب عقلائی و اعتماد ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم در این باره واکنش نشان داد و گفت: اهانت به رئیس جمهوری، معاون اول و نایب رییس مجلس، آن هم در روزی که نماد وحدت علیه دشمنان اسلام است مصداق واقعی بازی خوردن از دشمن است !!

دکتر صالحی امیری نسبت به اقدام عده ای قلیل علیه رئیس جمهور در مراسم روز قدس انتقاد کرد.

دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با سایت انتخاب در واکنش به شعارهای توهین آمیز عده ای "قلیل" و "خودسر" در روز قدس، گفت: تخريب گران بدانند ميان خودجوش وخود سرفاصله از راه به بيراهه است، فاصله از "خدمت" تا "خيانت" است. 

وی افزود: شگفت انگیز است که در روزی که رژیم صهیونیستی و جنایاتش باید محکوم می شد، جماعتی قليل، بهانه ای برای بیگانگانی مهیا کردند که همواره سعی داشته اند تاثیر شعارها و راهیپمایی باشکوه روز قدس را کم رنگ کنند. 

وزیر ارشاد ادامه داد: مردم و بالاخص جوانان عزیز، نيك مي دانند كه توهين به منتخت ملت توهين به شعور مردم است. روحاني رييس جمهور همه مردم ايران است و توهين به او كه اينك نماد مردمسالاري ديني در كشور محسوب مي شود، خشكاندن نهال دموكراسي در ايران است.

در پی حواشي غيرقانوني و دشمن شادكن تظاهرات شكوهمند روز قدس وزیر کشور به معاون امنیتی و انتظامی خود دستور پیگیری داد.

 متن نامه عبدالرضا رحمانی فضلی به رییس‌جمهور به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
جناب آقای ذوالفقاری
معاون امنیتی و انتظامی
سلام علیکم
به دنبال وقوع اتفاقات ناگوار و وحدت شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس که میراث انسجام آفرین بنیانگذار انقلاب اسلامی می باشد و در جریان آن عده ای قانون ستیز مبادرت به حاشیه سازی علیه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تعدادی دیگر از مقامات کرده و حرکت عظیم ملت بزرگوار و شریف ایران را تحت الشعاع رفتار غیر انقلابی خود کردند، لازم است با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری که ضمن تصریح مخالفت خود با اینگونه اقدامات ،آن را به ضرر کشور بیان فرمودند با هماهنگی و مساعدت وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی نسبت به پیگیری موضوع و به موجب قانون معرفی خاطیان به مراجع قضائی اقدام نمائید.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین