|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
ساعت 23:30 شب گذشته وقوع حادثه حریق در فضای سبز یکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در بزرگراه شهید بابایی خیابان کوهستان به سامانه ۱۲۵ اطلاعات داده شده که در پی آن ستاد فرماندهی بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی را به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام کرد.
 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در فضای سبز یکی از مجتمع های مسکونی واقع در بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: حریق در مجاورت باغ پرندگان به وقوع پیوسته و هیچ ارتباطی با این باغ ندارد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی  با تکذیب خبر آتش سوزی باغ پرندگان تهران اظهار کرد: ساعت 23:30 شب گذشته وقوع حادثه حریق در فضای سبز یکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در بزرگراه شهید بابایی خیابان کوهستان به سامانه ۱۲۵ اطلاعات داده شده که در پی آن ستاد فرماندهی بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی را به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل، مشاهده شد که حریق در فضای سبز یکی از مجتمع‌های مسکونی رخ داده و در پی آن حدود دو هزار متر مربع از این فضا دچار حریق شده است، برهمین اساس نیروهای آتش نشانی با اطفا حریق از سرایت آن به سایر اماکن جلوگیری کردند و حدود ساعت ۹ دقیقه بامداد امروز آتش‌نشانان با اطفای کامل حریق به عملیات خود پایان دادند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت، یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است. همچنین حریق در مجاورت باغ پرندگان به وقوع پیوسته و هیچ ارتباطی با این باغ ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین