|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
»
کد خبر: ۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
اراده مشترك دو دولت و دو ملت در تقويت روابط در همه زمينه ها بويژه در سياست خارجي، نيازمند هماهنگي و همكاري بيشتر ، در دفاع از ارزشهاي فرهنگي و اصول بين المللي ، حاكميت ملي و رد مداخله خارجي و همچنين پايبندي به اهداف و اصول منشور ملل متحد مي باشد .

وليد معلم وزير امورخارجه سوريه با ارسال پيام كتبي ، انتصاب محمد جواد ظريف را به سمت وزير امورخارجه جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت .

وي در اين پيام به روابط برادرانه و دوستانه و سرنوشت مشترك با جمهوري اسلامي ايران در مقابله با دشمن مشترك و در راس آنها رژيم صهيونيستي كه فلسطين و برخي سرزمينهاي عربي را اشغال كرده است ، اشاره نموده است .

در بخش ديگري از اين پيام آمده است :‌ اراده مشترك دو دولت و دو ملت در تقويت روابط در همه زمينه ها بويژه در سياست خارجي، نيازمند هماهنگي و همكاري بيشتر ، در دفاع از  ارزشهاي فرهنگي و اصول بين المللي ، حاكميت ملي و رد مداخله خارجي و همچنين پايبندي به اهداف و اصول منشور ملل متحد مي باشد .

وليد معلم همچنين در پيام خود با اشاره به مهارت و خوشنامي دكتر ظريف در زمينه روابط بين الملل بويژه در سازمان ملل متحد ابراز اطمينان كرده است كه دو كشور بتوانند براي تقويت روابط و تضمين امنيت و ثبات دو كشور و منطقه و دفاع از اصول اخلاقي و ديني و چيره شدن بر توطئه ها و مداخلات خارجي همكاري نمايند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین