|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۶۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
این اجلاسیه که مصادف با 25 امین سالگرد تاسیس اتحادیه اعتباربخشی آزمایشگاه ها و نهاد های بازرسی‌ در آسیا و اقیانوسیه(APLAC) است به فاصله یک هفته از بزرگداشت روز جهانی اعتبار بخشی در سراسر جهان برگزار می شود.
 اجلاسیه سالیانه مشترک سازمان همکاری اعتباربخشی در آسیا و اقیانوسیه (PAC) و اتحادیه اعتباربخشی آزمایشگاه ها و نهاد های بازرسی‌ در آسیا و اقیانوسیه(APLAC) طی 9 روز از 16 تا 24 ژوئن 2017 برابر با 26 خرداد تا 3 تیر 1396 با حضور مسولان و دست اندرکاران عرصه اعتبار بخشی از کشورهای عضو، و به میزبانی مراجع اعتباربخشی کشور تایلند در شهر بانکوک در حال برگزاری است.

این اجلاسیه که مصادف با 25 امین سالگرد تاسیس اتحادیه اعتباربخشی آزمایشگاه ها و نهاد های بازرسی‌ در آسیا و اقیانوسیه(APLAC)  است به فاصله یک هفته از بزرگداشت روز جهانی اعتبار بخشی در سراسر جهان برگزار می شود.

علیرضا خاکی فیروز، رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در نخستین سال پس از امضای تفاهم نامه به رسمیت شناخته شدن با سازمان همکاری اعتباربخشی در آسیا و اقیانوسیه (PAC) و مجمع بین المللی اعتباربخشی(IAF) ضمن حضور در نشست های مختلف و کمیته های تخصصی در این اجلاسیه با مقامات رسمی از سایر مراجع اعتبار بخشی در حوزه آسیا و اقیانوسیه دیدار و گفت و گو می کند.

اهم برنامه های پیش بینی شده جمهوری اسلامی ایران، رایزنی و ملاقات رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با رییس کمیته ارتباطات و بازاریابی(PAC Communication and Marketing Committee Meeting ) برای تعیین تاریخ ارزیابی همترازی به منظور گسترش دامنه های فعالیت به رسمیت شناخته شده مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در عرصه بین المللی شامل تایید صلاحیت نهادهای گواهی کننده سیستم های مدیریتی مطابق با استانداردهای ایزو 22000و ایزو 14000 است.

عضویت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اعتباربخشی آزمایشگاه ها و نهاد های بازرسی‌ در آسیا و اقیانوسیه(APLAC) که لایحه آن به تازگی تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است و امضای تفاهم نامه های به رسمیت شناخته شدن در عرصه تایید صلاحیت نهادهای بازرسی و آزمایشگاه ها از دیگر برنامه های این اجلاسیه است.

رایزنی و ملاقات با رییس مرکز خدمات تایید صلاحیت فدرال روسیه به منظور اجرایی نمودن یادداشت تفاهم امضا شده و تنظیم طرح های اجرایی مربوطه و دیدار با نمایندگان مرکز تایید صلاحیت مکزیک در خصوص استانداردهای حلال در این اجلاسیه صورت می گیرد.

علیرضا خاکی فیروز از 29 خرداد لغایت 2 تیر در این اجلاسیه حضور دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین