|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۶۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
همچنین در مسیر غرب به شرق تونل نیایش نیز از ساعت 12 تا 23 امکان ورود به بزرگراه صدر همکف وجود ندارد و الزاما در این مسیر خودروها وارد صدر طبقاتی می‌شوند.
 رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت و تغییر در نحوه تردد خودروها به تونل نیایش از صبح امروز خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی  با اشاره به تغییر زمان دسترسی به پل طبقاتی صدر و تونل نیایش از صبح امروز (سه شنبه) اظهار کرد: بر اساس مطالعات تحقیقاتی انجام شده و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و سرعت بخشیدن به تخلیه بار ترافیکی در این مسیر، نتایجی به دست آمد که بر اساس آن، دسترسی تونل نیایش و پل طبقاتی صدر به صورت مستقیم انجام شود و تردد در مسیر همکف صدر به تونل نیایش تنها برای ساعات شبانه امکان پذیر باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر هر روز از ساعت 6 صبح تا 23 ورودی به داخل تونل نیایش مسدود است، عنوان کرد: در ساعات اعلام شده تنها از اتوبان صدرطبقاتی امکان ورود و تردد خودروها به داخل تونل نیایش وجود دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در مسیر غرب به شرق تونل نیایش نیز از ساعت 12 تا 23 امکان ورود به بزرگراه صدر همکف وجود ندارد و الزاما در این مسیر خودروها وارد صدر طبقاتی می‌شوند.

رازقی تاکید کرد: محدودیت برنامه ریزی شده بین ساعات 23 تا 6 صبح اعمال نخواهد شد و تردد از بزرگراه همکف و طبقاتی صدر به سمت تونل و برعکس بدون محدودیت خواهد بود.
منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین