|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۶۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
: هم اکنون آرامش و امنیت در سطح شهرستان خاش برقرار است و مردم به فعالیت‌های روزمره و عادی خود می‌پردازند.
مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد و احتمال فعالیت آتشفشان تفتان منجر به انتشار بوی نامطبوع در شهرستان خاش است.

غلامرضا اربابی، مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در مورد مراجعه 50 نفر از شهروندان شهر خاش به مراکز درمانی اظهار کرد: براساس احتمالات به نظر می‌رسد دلیل انتشار بوی نامطبوع صبح امروز در شهرستان خاش وزش باد است که گوگرد‌های کوه آتشفشانی تفتان را در هوا پراکنده کرده است.

وی افزود: هم اکنون تیم‌های دانشگاه‌ علوم پزشکی زاهدان، محیط زیست و دانشگاه سیستان و بلوچستان و تیم‌های امدادی مدیریت بحران در منطقه در حالت آماده باش قرار دارند و در حال بررسی موضوع هستند، البته افرادی که صبح امروز به مراکز درمانی مراجعه کرده‌ بودند اکثرا به بیماری‌های زمینه‌ای و آسم مبتلا بودند که خوشبختانه تاکنون 35 نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند و خطری هموطنان ساکن در این منطقه را تهدید نمی‌کند.

اربابی ادامه داد: هم اکنون آرامش و امنیت در سطح شهرستان خاش برقرار است و مردم به فعالیت‌های روزمره و عادی خود می‌پردازند.

به گزارش آنا، حوالی ساعت 3 بامداد امروز بوی نامطبوعی شبیه بوی گوگرد در بخش‌های مختلفی از شهرستان خاش استشمام شد که در پی آن 52 نفر از شهروندان این شهر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کردند البته استشمام این بو در حدود ساعت 7 صبح تمام شد ولی هنوز تیم‌های امدادی و مدیریت بحران برای ارزیابی و بررسی این موضوع در محل حضور دارند.
منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین