|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۶۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
این موشک باران محدود، هم رونمایی از بخشی از توان تهاجمی و بازدارندگی پشیمان کننده فرزندان ولایت است و هم پاسخی کوبنده و بیدارباش به آنانی است که با شیطنت و بلندپروازی‌های جاهلانه، قصد آتش افروزی دارند.
جانشین فرمانده کل ارتش و محسن رضایی در پیام های جداگانه ای موشک باران مقر داعش در سوریه توسط نیروهای سپاه را اقتدار ایران دانستند.

 امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در خصوص حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش با اشاره به عبارت قرآنی «و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی» اظهار داشت: دیشب دنیا مشاهده کرد که با خشم مقدس و کنترل شده فرزندان مدافع ملت در قالب موشک‌های «ذوالفقار»، توفانی مهیب و ویرانگر بر سر لانه‌ها و مخفیگاه‌های خفاشان داعشی باریدن گرفت.

وی ادامه داد: این موشک باران محدود، هم رونمایی از بخشی از توان تهاجمی و بازدارندگی پشیمان کننده فرزندان ولایت است و هم پاسخی کوبنده و بیدارباش به آنانی است که با شیطنت و بلندپروازی‌های جاهلانه، قصد آتش افروزی دارند.

امیر پوردستان تاکید کرد: دنیا بداند، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است؛ دفاعی که دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نبوده و هر جا که تهدید باشد میدان عمل ماست.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین