|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۶۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
پیام دیگر این حملات به حامیان منطقه‌ای و بین المللی داعش است که بدانند قدرت جمهوری اسلامی بازدارنده و گسترده است و این تنها گوشه بسیار کوچکی از این قدرت به شمار می‌رود.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حملات موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده جمهوری اسلامی ایران دارد که این تنها گوشه بسیار کوچکی از آن بوده است.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم  با اشاره به پیام های موجود در حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اظهار کرد: این اقدام دارای چند پیام است که یک پیام آن به همان گروهک داعش است که اگر به دنبال ترقه بازی باشند،‌ جواب این ترقه بازی حملات موشکی خواهد بود و با آنان قاطع برخورد می‌شود.

وی افزود: پیام دیگر این حملات به حامیان منطقه‌ای و بین المللی داعش است که بدانند قدرت جمهوری اسلامی بازدارنده و گسترده است و این تنها گوشه بسیار کوچکی از این قدرت به شمار می‌رود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه پیام آخر این حملات به آمریکا و حامیان وی است،‌ گفت: آمریکا که به دنبال افزایش تحریم‌های اقتصادی و هسته ای علیه ایران است، ‌باید بداند که از این تحریم‌ها نتیجه‌ای نمی‌گیرد و توانایی ایران برای مقابله با تحریم‌های آمریکا فراوان است و آنان اگر بخواهند به چنین کارهایی ادامه دهند، ایران نیز توانایی برخورد با چنین مواردی را دارد و در واقع ایران در برابر هر عمل تروریستی علیه ملتش پاسخ کوبنده تر و قدرتمندتر از گذشته به عاملان آن می‌دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین