کد خبر: ۱۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
متاسفانه در دو سال اخیر شاهد تکرار این حوادث مرگبار در سطح شهر اهواز هستیم و در بهار سال گذشته نیز یک کودک در کانال فاضلاب کوی گلدشت اهواز غرق شد و جان باخت.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بدترین حالت در مرگ کودک سه ساله اهوازی این است که برخی دستگاه ها قصد شانه خالی کردن از سوء تدبیر خود را دارند.

جواد کاظم نسب الباجی  با اشاره به مرگ علی بروایه کودک سه ساله اهوازی بر اثر سقوط در کانال فاضلاب در کوی علوی، ضمن تسلیت به خانواده این کودک اظهار کرد: تکرار این گونه حوادث تلخ و دردناک آن هم در سایه کوتاهی و بی توجهی مدیران حوزه خدمات رسانی شهری اعم از فاضلاب و شهرداری، مایه نگرانی و موجب سلب آرامش و امنیت شهروندان خواهد بود و قابل گذشت نیست.

وی افزود: متاسفانه در دو سال اخیر شاهد تکرار این حوادث مرگبار در سطح شهر اهواز هستیم و در بهار سال گذشته نیز یک کودک در کانال فاضلاب کوی گلدشت اهواز غرق شد و جان باخت.

الباجی بیان کرد: همه دستگاههای فعال در حوزه امور شهری موظف به رفع چالش ها و پایش مشکلات و برطرف ساختن آنها هستند و کوتاهی هیچ کدام از دستگاههای مربوطه قابل اغماض و گذشت نیست. قطعا در حادثه  فوت کودک اهوازی در کانال فاضلاب هیچ کسی نمی توند شانه خالی کند و شانه خالی کردن هایی که طی دیروز از سوی برخی دستگاه ها مشاهده کردیم، بدترین حالت ممکن در برخورد با این حادثه است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم مدیران دستگاههای مقصر و مسبب این حادثه تلخ بدون ملاحظه کاری به محاکم قضایی معرفی تا از تکرار این صحنه های دلخراش جلوگیری شود.

یک کودک سه ساله اهوازی عصر روز پنج شنبه در کانال روباز آب های سطحی در منطقه کوی علوی سقوط کرد. بعد اینکه تا عصر جمعه تلاش برای یافتن جسد این کودک در کانال به نتیجه نرسید، تیم غواصی و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه جستجوهای خود را برای پیدا کردن کودک به رودخانه کارون منتقل کردند.

تیم عملیات امداد و نجات این سازمان پیش بینی کرده بود که شاید جسد کودک غرق شده به همراه جریان فاضلاب تصفیه شده وارد رودخانه کارون شده است. در نهایت جمعه شب جسد کودک سه ساله اهوازی در ورودی دهانه فاضلاب به رودخانه کارون زیر پل فولاد پیدا شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین