|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۶۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
او البته کار بزرگ دیگری کرد. دستیاران سابقش را تا می توانست بالا برد.پذیرفت آنها هیچ خطایی نکرده بودند و خیلی شفاف گفت زندگی ادامه دارد و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
 کارلوس کی‌روش یکی از بهترین روزهایش را در ایران در جمع خبرنگاران به نمایش گذاشت.

 کارلوس کی‌روش و کلی هیجان. او بی شک یکی از بهترین روزهایش را در جمع خبرنگاران سپری کرد. ساعتها حرف برای گفتن داشت و کلی انرژی برای تعریف اینکه چه اهدافی دارد. تندترین انتقادها و سخت ترین مواضع را خیلی با خنده داشت جواب می داد. سعی می کرد نشان دهد چقدر صادق است و چقدر آرام. بیایید او را در 6 ماه گذشته تصور کنیم. در همه روزهایی که داشت به یک هدف بزرگ فکر می کرد. بعد از حرف های تند برانکو که همین دیروز هم کم درباره شان حرف نزد.

او آن روز با خود تصمیم گرفت که خودش مسیر را تنهایی طی کند. به قول نزدیکانش دلش گرفت و رفت توی لاک خودش . امروز اما نشان داده وقتی اراده می کند ، می تواند. او روزی که گذشت سعی کرد یکبار دیگر گاردش را پایین بگیرد. کارلوس باز برنامه نوشته و باز می خواهد دست یاری به سمت همه دراز کند. این بار رکوردش شکسن یک تاریخ است. ساختن یک رویا برای صعود به مرحله بعد جام جهانی. می گوید می تواند و می خواهد همه زورش را بزند. نیاز به کمک جمعی دارد و کلی انرژی گذاشت برای نشان دادن مسیر درست.

او البته کار بزرگ دیگری کرد. دستیاران سابقش را تا می توانست بالا برد.پذیرفت آنها هیچ خطایی نکرده بودند و خیلی شفاف گفت زندگی ادامه دارد و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. او می خواهد همه بدانند از نکونام و مارکار تا محسن معتمدکیا در این صعود سهیمند و گفت شاید در آینده تصمیمی بگیرد که حاصلش بازگشت این بچه های ایرانی به تیم ملی فوتبال باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین